The Prodigy Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hei, Jeg har litt problemer med decimal tal i excel, jeg har hentet data fra mysql database, som viser decimal tall med "engelsk" punktum. Det jeg vil er å konvertere alle punktum til komma.. Er det mulig med excel..? Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Vanlig søk-erstatt pleier å ordne det. Pass på cellejusteringene. Hvis innholdet vises venstrejustert er det tekst. Hvis det vises høyrejusteres er det tall. HTH. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
The Prodigy Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg har prøvd søk og erstatt, da får jeg feilmeldingen , microsoft kan ikke finne de data du søker etter. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 I en helt ny Excelfil, skriv 35.40 i en celle. Så tar du søk-erstatt, søk . erstatt med , og pass på at du ikke har valgt sånt som Søk bare hele celleverdier eller at du ikke bare søker i et område utenfor dataene dine. Hvis det virker så er problemet et annet og vi trenger mye mer info. Uansett bør du melde Excelversjon og språkversjon. HTH. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå