Dan Stamnes Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Tja! veit det er mange med HP pc'r der ute som har dette problemet. jeg har da også dette på min Fujitsu Siemens Amilo Xa 2528-24P .. har sjekka rundt og rundt og googla meg halvt ihjel, men enda ikke funnet noen løsning har kommet fram til at det her er produsenten av PC-en som står for drivere, ikke nvidia selv! Har prøvd div drivere fra div steder, ingenting hjelper her! utrolig irriterende da man ikke får brukt en nykjøpt pc omtrent! og ingen løsning finnes som jeg har sett! Kjører da windows vista 32bit som kom std på PC-en Noen som har fått ordna lignende problemer? kan ikke se på film, ikke spille, knapt bruke PC-en i 10 min før dette problemet kommer! Skjer og om PC-en bare står litt helt alene! skjermdriver slutter og svare etter ca 30 sekunder med svart skjerm som kommer fra intet Takker for alle tips! har søkt meg ihjel, funnet en del info, men ingen løsning Mvh Dan Stamnes Endret 19. mars 2008 av Dan Stamnes Lenke til kommentar
Dan Stamnes Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 ingen? har installert nyeste drivere fra laptopvideo2go uten hell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå