Vidi Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg gikk nylig til innkjøp av en component-kabel av merket Belkin (pris: 500,-) den ble koblet til en Pioneer DVR-440H-S-opptaker, men resultatet er mildt sagt ræva dårlig. Er det ikke slik at component er en del bedre enn scart (som var utgangspunktet for at jeg byttet). Bildekvaliteten er nærmest like dårlig. Har i mange år brukt kostbare Scart-kabler (RGB), vært fornøyd på alle måter, men nå lurer jeg virkelig på hva som foregår. Fjernsyn: Tatung 32" LCD-TV V32MCAK Spesifikasjoner for opptakeren: http://www.pioneer.eu/eur/products/archive...0H-S/index.html Lurer på å kjøpe en vanlig dvd-avspiller, men opptakeren min er vel ikke så dårlig som dette? Noen ideer? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Komponent er verken bedre eller dårligere enn scart med RGB, men i prinsippet nøyaktig like fra eller dårlig. Grunnen til at komponent i noen tilfeller regnes som bedre scart, er at scart-kabelen også kan overføre bildet som kompositt-signal, dersom gjør noe "feil" med innstillingene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå