Gå til innhold

[LOTRO]Noen spørsmål til LOTR fra en wow spiller:)

Anbefalte innlegg

Når det gjelder bugs så må jeg si at jeg er (var) mektig imponert over lotro, det fungerte bortimot feilfritt fra dag en og det sier ikke lite. Jeg venter også på AoC, men er ikke like sikker på om oppstarten av det går like glatt.

Når det gjelder animasjoner var dette ikke noe jeg la merke til i det hele tatt, landskapet var som oftest kjempe flott (Shire :love: ) og animasjonene på NPCene helt greie. Men jeg ble også mektig imponert over hvor godt WOW har tålt tidens tann, tegneserie grafikken og animasjonene er faktisk meget bra for å være 4(+) år gamle.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja hei igjen godtfolk:)

Jeg har spilt wow helt siden det kom. Og joda...revolusjonerende innen MORPG...Jeg vet ikke så veldig mye om det annet enn at det var det første MORPG jeg klarte å spille uten å føle håpløshet...som jeg gjorde med Anarchy online og star wars. Så også en kemerat av meg spille ultima online for mange herrens år siden. På den tiden spilte jeg Battlefield 1942, eller kanskje duke nukem eller whatever. Jeg tok en titt på Ultima online og hatet det fra første stund...pga nitrist grafikk og brukervennlighet, og svært uholdbare ting som at man red hesten fremover uten at hesten beveget bena osv…Men som jeg tenkte den gang. Teknologien var ikke kommet langt nok til at et MORPG skulle fungere tilstrekkelig. Teknologien og gjennomførbarheten var der med Anarchy online. Som rent grafisk osv var er svært gjennomført bra spill, men ufattelig kjedelig konsept som ikke fenget meg en smule. Men her er selvsagt smaken som baken osv…

JA wow har masse bugs, men selv om det er bugs så er hele spillet gjennomført i en tegneseriegrafiskaktig setting, noe som tok meg med storm når spillet kom ut.

Dette hjelm-problemet i LOTRO er ikke en bug. Det er faktisk slik det er programert og det er det som gjør at jeg misliker det sterkt. Samme med brigand og at vaktene går som dem har gjort i buksen. Det betyr ikke så mye i den store sammenheng kanskje, men for meg så betyr helheltsinntrykket svært mye. Her er også folk veldig forskjellig.

Og som jeg også legger merke til….detaljer men det har mye å si for min innlevelse…NPC’ene har tomme blikk hvor hele ansiktet er statisk…øynene er åpne hele tiden osv. I wow så blinker folk med øynene osv…

Spesielt dette med ansikter får meg til å få frysebyger nedover ryggen og minner meg om når vi tok bilde av oss selv (meg og kameratene mine) for så å legge inn portrettet i NHL2000, for så videre å putte vårt ansikt på NHL spillere…Det så utrolig komisk ut, samtidig som man fort finner ut at å gjøre slikt er utrolig enkelt rent programmeringsmessig.

Og joda..spill som jeg før syntes var kongespill...slik som Quest for Glory 1 og 2....og diverse spilleautomatspill som street fighter etc, klarer jeg på ingen måte å røre nå. Dette ene og alene pga den ufattelig dårlige grafikken i forhold til hva dagens spill har. Men der igjen...kameraten min..som bare er 3 år yngre ..altså 31 år..han spilte det urgamle spillet street fighter på PS2 igjen for ca 4 mnd siden. Han syntes enda det var kult osv og brydde seg ikke så mye om det grafiske.

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...