Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

bugatti veyron er best!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er best på f.eks. girkasse, vindmotstand, motorkraft, da både HK og NM.

Kanskje den er best på holdbarhet over lengere tid, men det vet vi ikke enda.

Den er også best på toppfart, da det er verdensraskeste serieproduserte bil?

Lenke til kommentar

Vet alt det der, men det betyr ikke at dette er den beste bilen for meg ;)

Den er vel ikke best når det kommer til å bruke lite bensin, eller frakte 5 personer, eller pris.

Skal du ha det ultimate av det ultimate er denne best, for dagligdags bruk er den ikke best.

Lenke til kommentar

En Veyron er langt i fra det "Beste" for en normal person. Bare for å betale forsikringa måtte man selge bestemora si på Ebay. Hva er poenget med en bil til 10mill som kan kjøre i 300 når max farts grense i norge er 90? Selv om du råkjører så får du ALDRI bruk for 300km/h, skal du kjøre så fort får du gjøre det på autobahn, men et eneste feiltrinn i 300km/h så er du bløtkake. Og foresten, tror du ikke mange ville ha prøvd å stjelt en sånn bil, 10mill er en betrakterlig pengesum. Nei du, sportsbil er greit, men med måte

Lenke til kommentar
En Veyron er langt i fra det "Beste" for en normal person. Bare for å betale forsikringa måtte man selge bestemora si på Ebay. Hva er poenget med en bil til 10mill som kan kjøre i 300 når max farts grense i norge er 90? Selv om du råkjører så får du ALDRI bruk for 300km/h, skal du kjøre så fort får du gjøre det på autobahn, men et eneste feiltrinn i 300km/h så er du bløtkake. Og foresten, tror du ikke mange ville ha prøvd å stjelt en sånn bil, 10mill er en betrakterlig pengesum. Nei du, sportsbil er greit, men med måte

Den kjører i over 400... (407 for åvære eksakt...)

Lenke til kommentar

Så mye penger og ingeniørkunnskap som VW har slengt etter dette prosjektet så syns jeg det bare skulle mangle at bilen var knallgod. At derimot en liten og "fattig" fabrikk som Koenigsegg klarer å lage biler som puster Veyron i nakken og vel så det syns jeg er mer imponerende.

Lenke til kommentar

Veyron er nok en tyverisikker bil. litt vanskelig å selge en hot Bugatti Veyron, kanskje?

klart, det er jo noen som "låner" biler for å kjøre seg en tur..

fartsgrenser behøver ikke en Veyron eier å bekymre seg for, han står over loven ;)

dessuten er det ikke langt til f.eks Isle of Man, der det ikke finns fartsgrenser i det hele tatt.

Ringen?

selv er jeg enig i at det er forskjellige biler til forskjellige behov, men Veyron er uten sidestykke. kanskje den mest optimale bilen noensinne.

dessuten er den et røverkjøp!

nei, jeg må nok si meg helt enig med OP.

en edit med tanke på Magnum p.i's post: Koenigsegg har muligens den samme toppfarten som Veyron, men der stopper vel likheten? Veyron er så mye mer enn bare ren fart.

Endret av toro2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...