tehextinct Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) HeY! Har fått litt problemer med nettet etter at jeg installerte xp. -I Firefox når jeg laster ned merker jeg at downloaded plutselig stopper også må jeg starte den på nytt (helt fra begynnelsen) for at den skal fortsette å laste ned, men den kan stoppe igjen :S . Jeg føler at downloaded stoppes med gjevne mellomrom slik at vis jeg ikke klarer å laste den ned på så og så mange sek. så stopper den :/ . -Merker også i steam at det går ekstremt treigt når jeg søker etter servere Håper noen kan hjelpe! Takk for all hjelp ! Edit: Glemte å si at jeg aldri har hatt problemer med dette i vista ettersom jeg faktisk har byttet mellom xp og vista en stund nå og planlegger å dual boote snart. Endret 19. mars 2008 av tehextinct Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Prøv å oppdater ethernett driveren din. Antivirus og Firewall programmene dine kan også være synderen. Lenke til kommentar
tehextinct Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Okey takk skal prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå