DanielTA Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Laderen min har begynt å pipe når jeg setter i kontakta, og den lader heller ikke pcen da. Prøvde en gang uten batteri, men hjelper ikke. Noen forslag? Lenke til kommentar
DanielTA Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Med en del til og fra ser det nå ut til at laderen min kun piper når jeg har i batteriet, så jeg regner med at det betyr at jeg må skifte batteriet, correct? Lenke til kommentar
DanielTA Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg skjønner at folk driter i denna topicen, men nå hjelper ikke no av det jeg gjør, noen som har peiling? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Vanskelig å svare spesifikt i denne saken... det beste er vel å få levert inn pc, batteri og ac-adapteren inn til et verksted som kan teste det. Tydeligvis en eller flere av disse som fusker. Lenke til kommentar
Mr_dude Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 hvis ladren din piper og du synes det er irriterende så kan du også pipe tilbae til den. Lenke til kommentar
DanielTA Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Lol Men er ikke så problem det at den piper, men jeg får ikke skrudd på pcen Laderen lader ikke batteriet, og det funker ikke uten batteriet heller. Får vel levere den et sted, men med alle disse helligdagene funker det dårlig Endret 21. mars 2008 av DanielTA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå