C-angel Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Sitter med en Acer aspire 5920g med home premium, og SP1 kom opp som alternativ i Windows update. Installerte og fikk store problemer med at Explorer.exe hang seg i hytt og pine. Avinstallert nå, og får vel vente til det kommer en "bug-fix" til SP1 før vi kjører på igjen.... Endret 22. mars 2008 av C-angel Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Nå håper jeg det er slutt på Hardware.nos ukentlige "artikler" om Vista SP1! Neida, neste uke kommer "SP 1 ikke like bra som forventet", fulgt opp av "Sikkerhetshull i SP 1", før vi får "XP SP 3 bedre enn SP 1". Haha.. dette er nok utrolig sant. Regner nok minst 4 artikler til på forside plass før den endelige norske varianten av sp1 blir sluppet i april. De fleste også signert godeste A.Benediktsson. Hehehe! Akurat som jeg skulle sagt det selv! Mildt sagt hans stil ja. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Noen som har hatt problem med at Vista SP1 gjør slik at spill stopper opp, og du får feilmeldingen om at xxxspillxxx.exe har sluttet å respondere? Har fått det i HL2 og Unreal Tournament. Irriterende! Lenke til kommentar
Del Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg har ingen problemer med min VIsta 64-bit... "Kremt" har linux så flott medieacenter som Vista? nei? tenkte meg det Du får titte på LinuxMCE, se spesielt på demovideoen. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 kommer SP3 for Xp + i det hele tatt? Hevdes at XP m/SP3 blir satt i >produksjon 25 mars, >salgsklar på de "store" språkene ca. midten av april, >øvrige språk (bl.a. norsk) ca. 10 mai Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Sp3 for XP er ute.... faktisk... Lenke til kommentar
Professional Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Vel å merke kun for 32bit, hvis du kjører 64bit så får du ikke sp3. Trenges ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå