P@rm@nn Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hva skjer under transport, går det ann å feste et lokk eller noe på det slik at man er sikker på at det skvulper over, eller må man tømme det hver gang man skal flytte det over litt lengre avstander? Lenke til kommentar
zedty Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Roter rundt på Casemods og kabinetter hos Microplex men klarer ikke helt å finne ut hvor eg kan bestille denne herligheten, noen som kan spe på med en direkte link ty Lenke til kommentar
EC Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 Microplex har nok ikke fått det inn ennå - vi fikk en engineering sample direkte fra Lian Li. Tanken er i plexi eller akryl. Under transport kan du enten satse på å bruke tape, eller sikre deg og tømme hele greia. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Offtopic, men for 1-2 månder siden så jeg en del video rewievs på 3dgameman, og så denne testem, og det som slår meg er; Finnes det noe som ikke er et "Kikc ass produckt"? Kan ikke huske at han ikke mener det om noe. P.S tror dere den pumpen er sterk nokk til å drive et vankjølingsanlegg, eller bør man bruke en kraftigere pumpe? Og hvordan starter den seg opp? Er det slik at den starter seg opp når du starter pc en med bryteren, eller går du baki der og slår den på? Om det er det første, starter den raskt nokk opp til å kunne kjøle en CPU i startoppfasen. Som dere skjønner er jeg ganske n00b på dette feltet, men man lærer av å spørre :smile: Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Offtopic, men for 1-2 månder siden så jeg en del video rewievs på 3dgameman, og så denne testem, og det som slår meg er; Finnes det noe som ikke er et "Kick ass produckt"? Kan ikke huske at han ikke mener det om noe. Jeg så igjennom de 15-20 siste video reviewene hans. Det var ca. like mange produkter som fikk "kickass" og "great" Endel fikk også "Needs work" og "good value". De produktene som får kickass fortjener som regel det også. Typiske kickass produkter er f.eks Corsair XMS3200 Dual Ram kit, Logitech MX700 og ATI Radeon 9700 Pro Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Pumpen som følger med er en luft-pumpe for å lage luft boblene i tanken. Det vil sansynligvis ikke fungere å bruke denne til vannkjøling. Som det også står i artikkelen så startes pumpen med en bryter som du kan montere bak på pc'en. Les igjennom artikkelen en gang til så forstår du sikkert hvordan det hele fungerer Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Syns det var blodharry. Litt artig men ikke verdt det.. ser jo litt barnslig ut! Nei, slikt jalla utstyr skal hvertfall ikke JEG ha! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hadde jeg hatt et lian li kabinett hadde jeg ikke nølt med å kjøpt den Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Du kan ikke si at at masseprodusert produkt er unikt når det koster 800,- over hele kloden. Lenke til kommentar
EC Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Fordi? Dette er et unikt produkt, ettersom det så vidt jeg vet ikke finnes noe tilsvarende på markedet. Pris har intet med "unikt" å gjøre, så jeg vil gjerne ha din forklaring. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Når det gjelder transport, kan man ikke bare ta den av, og sette på den originale døren? Og en ting til, hvor praktisk er det med hensyn til å komme til inni kabinettet, er det stress å ta av og sette på igjen? Lenke til kommentar
EC Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Ved transport er det nok like greit å sette på den originale døren, ja. Men det er kanskje ikke så kjekt på LAN? Døren fungerer som en helt vanlig dør. Skal du jobbe med maskinen, napper du av luftslangen og tar av døren på vanlig måte. Kanskje ikke så lurt å legge døren flatt på gulvet though... Lenke til kommentar
Morphinytry Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Slike har de hatt i London i snart et år. Ikke samme merke, men nesten helt likt.. :smile: Ikke spør meg om navnet, men det var noe sånn Xav****** Ps. Til halv pris , med tappe-nippel innvendig Lenke til kommentar
kokken Skrevet 28. februar 2003 Del Skrevet 28. februar 2003 HeHe.. dette var litt småtøft da.. Men kan men bruke det som vanntank i tillegg hadde det vert helt vilt.. litt gidd å ha levende fisker i dette da. da må det jo renses osv... Trur nokk at det er men til fisker av plastikk.... Det så sånn ut på video'n..... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Microplex har nok ikke fått det inn ennå - vi fikk en engineering sample direkte fra Lian Li. Hvorfor står det takk til microplex på slutten av testen der da? Er det microplex eller lian lie dere fikk det av? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Fordi? Dette er et unikt produkt, ettersom det så vidt jeg vet ikke finnes noe tilsvarende på markedet. Pris har intet med "unikt" å gjøre, så jeg vil gjerne ha din forklaring. Nei nei det er ikke unikt på noen måte. Idêen er kansje NESTEN unik, men produktet er på ingen måte det. Lenke til kommentar
EC Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 Hvor står det takk til Microplex? Det står bare at Microplex selger det. JohndoeMAKT: For meg er produktet unikt, i og med at jeg ikke har sett noe tilsvarende på markedet. Dersom du har en link, vil jeg gjerne få ta en titt. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Slike har de hatt i London i snart et år. Ikke samme merke, men nesten helt likt.. :smile: Ikke spør meg om navnet, men det var noe sånn Xav****** Ps. Til halv pris , med tappe-nippel innvendig Hvor da? (link, takk) Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. mars 2003 Del Skrevet 22. mars 2003 hadde jeg hatt lian lie, hadde jeg kjøpt dette uten tvil Så dritt fett og kommet på lan med eget akvarium og vannavkjøling Forresten, jeg og har hørt at fisker har lite ram, aslå at de husker ting bare i 6 sekunder ellerno... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå