jeckyll Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 heisann jeg er ikke akkurat noe spessielt flink med PC, men har bestemt meg for å formatere PC'ene nå. operativsystemet på den ene er XP Professional, og vista på den andre. og det jeg lurer på er om jeg kan bruke samme CD på begge maskinene? CD-en er blitt brukt en gang før av en kompis. jeg vet ikke om det har noe å si men, håper på kjapt svar Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 kan bli litt fuck med registreringa, men hvis du har xp cd-en som fulgte med ene maskina og vista cd-en som fulgte med andre = 0 stress, men et tips ikke formater hvis det ikke er noen grunn. Er jo bare å fjerne pisset du ikke vil ha:) Lenke til kommentar
jeckyll Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 jeg har dessverre rotet bort xp CD-en. og den stasjonære er bare idiot. jeg får faen meg ikke lov til å slette noe på den, den bare restarter Lenke til kommentar
jeckyll Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 men det skader vel ikke å prøve? Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Det verste som kan skje er at du sitter igjen med en pc uten windows. Det går normalt ikke an å installere samme lisens på 2 pc-er. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Rettelse: Det er normalt ikke lovlig å installere to like lisenser på samme pc. Stikk ut en tur på internett og bestill deg ny xp lisens fra et eller annet sted du Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hold inne F10 under oppstart (Kan være en anne tast) på xp pc-en din. Da starter den og formatere, Da slettes alt på pc-en UNTATT Operativsystemet ditt. Lenke til kommentar
jeckyll Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Hold inne F10 under oppstart (Kan være en anne tast) på xp pc-en din.Da starter den og formatere, Da slettes alt på pc-en UNTATT Operativsystemet ditt. tusen takk skal prøves. er det mulig på den med vista også? Lenke til kommentar
jeckyll Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 nå sitter jeg og holder inne F10 ganske så lenge, men det skjer ikke noe? kan det være en annen tast? trykker jeg på feil tidspunkt kanskje? har det noe å si? er på den med XP nå sitter jeg og holder inne F10 ganske så lenge, men det skjer ikke noe? kan det være en annen tast? trykker jeg på feil tidspunkt kanskje? har det noe å si? er på den med XP Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 isteden for å holde inne F10, har du prøvd å trykke F10 kjempemye under oppstart? Lykke til. Lenke til kommentar
jeckyll Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 da var det prøvd, og det virket ikke Lenke til kommentar
jeckyll Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 først så kommer det den slags klikke-lyd fra PC-en, så kommer det et pip, så begynder klikke-lyden igjen. dette skjer når jeg både holder inne og trykker mange ganger på F10, ellers er alt som det pleier å være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå