dan83 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 hei Jeg installerte registyrbooster i dag og den tokk en liten sjekk etter "feil" på datan min og merkelig nok så fant den nesten 250 feil!!? Men den kunne bare rett opp i 15 av dem, det sto at jeg måtte kjøpe den proffe versjonen hvis alle feilene skulle bli fikset Er dette feil som jeg burde bekymre meg for, burde jeg kjøpe den proffe versjonen? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Nei fjern registyrbooster. Du bruker register-renser i CCleaner Er en av de beste,bare tull og betale for software som ikke gjør jobben bedere. Endret 19. mars 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Er dette feil som jeg burde bekymre meg for, burde jeg kjøpe den proffe versjonen? Vankelig å si. Enkelte feil kan være alvorlig. Noe kan være rester etter virus/trojanere. Atter andre ting kan skyldes feil ved avinstallering/installering av program eller annet som bygger seg opp over tid. Det finnes andre program som gjør tilsvarende oppryddinger (et er allerede nevnt). Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Tvilsomt. Mange register"feil" er bare linker til ting som er blitt avinstallert på feil måte, og utgkør ingen annen problem enn at registeret er litt større og rotete enn det trenger å være. Sansynligvis merker du ingenting til disse "feilene" i praksis. Ikke føl deg presset til å kjøpe fullversjonen. Jeg hadde heller tatt el full resintall for å rydde opp om du virkelig føler det er nødvendig. -Stigma Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Register-rensere vil aldri ha noen reel innvirkning på ytelsen. Det eneste de er nyttig for er feilsøking. Lenke til kommentar
Eagleizer Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Advarsel!!! Kjørte RegistryBooster her om dagen. Den fjernet flere av driverene mine, bl.a lyddriverne. Anbefaler WISE hvis du skal ha noe som renser gratis... Lenke til kommentar
NavStar22 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Er ikke det ondentlig skittent triks av registry booster å ha stor reklame på VG, med link til programvaren og alt den kan gjøre. Der får man inntrykk av at det er gratis, men når man har innstalert den og scannet datamaskinen, så viser den at man har masse farlige feil, men man må kjøpe programmet for å få rettet opp flere enn bare en bitteliten del av det! Er sånt lureri lovlig? Jeg lot meg ikke lure, men tenker det er mange som blir skremt og ikke tør annet enn å kjøpe programmet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Ta det i den nye tråden din du, ikke i en utgammel utdødd tråd . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg