tom waits for alice Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Denne tråden er helt klart ikke for moralister, så jeg tror du beklager deg på feil sted. INGEN som kjører fortere enn tillatt vil bry seg om hva en eller annen fyr på et forum mener. Vel, moderator mener noe om det. Og det er ganske enkelt at slikt ikke hører hjemme på forumet. Det er ikke noe utslag av personlig moralisme, hadde jeg vært ca. 25-30 år yngre hadde jeg kanskje skrytt på meg mine oppføringer i "200+"-boka også. Men det er så enkelt som at slike diskusjoner rundt brudd på norsk lov ikke er tillatt på forumet (prinsipiellle, juridiske eller politiske diskusjoner unntatt.) At noen av fartsrekordene er satt på AutoBahn er i denne sammenheng underordnet. Nede i gaten nedenfor fjellet her står det et fartsmålingsskilt som viser farten du har når du kommer til det. Disse viste i begynnelsen den faktiske farten, men ble etterhvert endret slik at de bare viser farten opp til fartsgrensen, og deretter viser f. eks. "Over 50". Årsaken er selvsagt at det blant enkelte (vi gir ingen ekstrapoeng for å gjette at det dreier seg om gutter mellom 18 og 22) gikk sport i å se hvor fort man kunne passere dem i sene kveldstimer. Vi ønsker ikke å tilby noen internettvariant av det samme. Tråden stenges derfor. Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg