Timeo Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Som jeg skrev på en annen tråd: Demokrati og idioti tilhører ikke sammen. Dessverre har de fleste landene blitt dum og demokratisk. Eksempel? Israel konflikten Islam og rasisme Tibet/Kina konflikten Abort Kvinnefrigjøring = Liklønn/ulik arbeid. Irak krigen (Tilbaketrekningen) Aktivdødshjelp Dødsstraff osv.... Ta en titt på meningene på disse problemene, du vil finne en forskrudd logikk fra de fleste europene. Hva er det som er forskrudd logikk i de tilfellene? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hva er det som er forskrudd logikk i de tilfellene? Du får kun "populæritets" svar. Her er et eksempel på hykleriet jeg peker ut: http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=504634 Folk "tenker" ikke.. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Tror egentlig ikke den regelen er den egentlige grunnen til at muslimene reagerte. Nei, men jeg påpeker hykleriet og selvmotsigelsene i jamrekoret fra muslimene når Muhammed tegnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå