Gå til innhold

Wii slår seg ikke ordentlig av?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en wii og i de to siste dagene har noe skjedd med den jeg ikke vet hva er.

Når jeg skal skru den av så blir det grønne lyset til oransje. Før pleide det å bli rødt, men nå blir det oransje.

Etter en liten stund begynner det blå lyset som er rundt disk-innsettelses-stedet(?) å blinke.

Dette begynte i går etter jeg koblet det til nett for første gang. Kan dette ha noe med saken å gjøre?

Er det noe gærent med den? Eller er dette vanlig?

Tusen takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oki, men går det ikke ann å slå den helt av via kåndkontrollen ? jeg må den "lange veien bort å trykke? :p og en ting til, har det noen å si om det står 1-2 dager standby? syns det hadde vært enklere om den hadde gåt automatisk på rødt men....

Thomas

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
oki, men går det ikke ann å slå den helt av via kåndkontrollen ? jeg må den "lange veien bort å trykke? :p og en ting til, har det noen å si om det står 1-2 dager standby? syns det hadde vært enklere om den hadde gåt automatisk på rødt men....

Thomas

Min har stått i standby et halvt år nesten (når den ikke har vært brukt), så det skal nok gå bra. Ellers det bare å slå av den Wiiconnect24 :thumbup:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Thomas

Min har stått i standby et halvt år nesten (når den ikke har vært brukt), så det skal nok gå bra. Ellers det bare å slå av den Wiiconnect-saken.

oki, skjønner, akkurat fått meg wii skjønner du, så da kommer jeg med litt sånn u sikkere spørsmål :p greit å være på sikkre sia fra starten av... :p

Endret av ThomaZ86
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...