a-henriksen Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hei, jeg har en wii og i de to siste dagene har noe skjedd med den jeg ikke vet hva er. Når jeg skal skru den av så blir det grønne lyset til oransje. Før pleide det å bli rødt, men nå blir det oransje. Etter en liten stund begynner det blå lyset som er rundt disk-innsettelses-stedet(?) å blinke. Dette begynte i går etter jeg koblet det til nett for første gang. Kan dette ha noe med saken å gjøre? Er det noe gærent med den? Eller er dette vanlig? Tusen takk for alle svar! Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Wiien står på standby og er tilkobla connect 24/7. Når det blå lyset lyser så er det vell pga du har mail eller noe sånnt Lenke til kommentar
a-henriksen Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Ah, oki. Tusen takk. Men hvis jeg kobler fra connect 24/7 så skrur den ordentlig av da? Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 ja, enten bare dra ut strøm kabelen på wiien Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Eller hold inne av-knappen i 3-5 sekunder når du slår den av. Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 men bør man slå den helt av hele tiden sånn at den lyser rød eller kan den bare stå i standby? For det pleier jeg bare la den lyse oransje.... ! Thomas Lenke til kommentar
Torro Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Syns Wii'n blir litt vel varm dersom den står på connect 24/7 i standby. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hvis du ikke har wiien på wiiconnect24 så blir ldet lille lyset rødt isteden for oranse. Lenke til kommentar
erremuli Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Syns Wii'n blir litt vel varm dersom den står på connect 24/7 i standby. Det har ikke jeg noe problem med.. Generer jo nesten ikke varme what so ever.. Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 oki, men går det ikke ann å slå den helt av via kåndkontrollen ? jeg må den "lange veien bort å trykke? og en ting til, har det noen å si om det står 1-2 dager standby? syns det hadde vært enklere om den hadde gåt automatisk på rødt men.... Thomas Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) oki, men går det ikke ann å slå den helt av via kåndkontrollen ? jeg må den "lange veien bort å trykke? og en ting til, har det noen å si om det står 1-2 dager standby? syns det hadde vært enklere om den hadde gåt automatisk på rødt men.... Thomas Min har stått i standby et halvt år nesten (når den ikke har vært brukt), så det skal nok gå bra. Ellers det bare å slå av den Wiiconnect24 Endret 19. mars 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) oki, men går det ikke ann å slå den helt av via kåndkontrollen ? jeg må den "lange veien bort å trykke? og en ting til, har det noen å si om det står 1-2 dager standby? syns det hadde vært enklere om den hadde gåt automatisk på rødt men.... Thomas Min har stått i standby et halvt år nesten (når den ikke har vært brukt), så det skal nok gå bra. Ellers det bare å slå av den Wiiconnect-saken. oki, skjønner, akkurat fått meg wii skjønner du, så da kommer jeg med litt sånn u sikkere spørsmål greit å være på sikkre sia fra starten av... Endret 19. mars 2008 av ThomaZ86 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå