obo009 Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Her kan dere komentere, komme med ideer, gi meg kritikk, til mitt prosjekt. KOS DERE! Min arbeidslogg Endret 19. mars 2008 av obo009 Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hallais Ole! Lykke til med prosjektet jeg tror dette kommer til å bli bra! Hvilke hardware og hvilke farger tenker du på? Lenke til kommentar
obo009 Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Hallais Ole! Lykke til med prosjektet jeg tror dette kommer til å bli bra! Hvilke hardware og hvilke farger tenker du på? Planen var å sette min gamle pc inni dette kabinettet. specs: Amd 939 2.2 ghz 1000fsb 1gb ram 250 gb maxtor harddisk XFX 7600gt Hovedsaklig skal vel være svart og detaljene skal være rød. Detaljer mener jeg MESH som skal være i siden, hardiskkabinettet, 5.25 bay ene. Inni skal det være svart. røde vifter og rød viftestyring;) Takk for at noen ENDELIG spør om noe. BTW! bare å spørre mer. får meg til å tenke;) Endret 20. mars 2008 av obo009 Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hvordan er byggekvaliteten på kabinettet? Jeg tenker da mest på ståltykkelsen. Jeg har selv kjøpt et sånt ultra-billig kabinett før, og det veide rundt 2kg, selv om det var i stål. Lenke til kommentar
obo009 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Joda kabinettet er litt tynt, men det er bare praktisk når man skal modde det, men det er tykkt nok. veier vell sånn 2-3 kg. byggekvaliteten er bedre en jeg hadde ventet for 200kr. plasten er ikke av beste kvalitet for å si det sånn men eg har plast sparklet helle fronten så den ser ikke ut slik den gjorde før. hvis det er noe mer du lurer på så er det bare å spørre;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå