thevoice Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Tele2 kommer nok alltid til å ha dette tilbudet. Fakta er at for Tele 2 er det billigere om du oppholder deg i Sverige med et norsk abonnement enn om du er i Norge. Dette da Tele2 må betale Netcom (tidligere Telenor) for hvert minutt du ringer, hver SMS du sender og all data du overfører når du er i Norge. I Sverige eier Tele 2 sitt eget nett, og det koster dem ikke et øre ekstra at du som norsk Tele2-kunde bruker deres nett. De sparer jo faktisk penger i forhold til om du oppholdt deg i deet landet du kjøpte abonnementet i =) Men jeg er veldig skuffet over at Telenor og Netcom ikke innfører det samme tilbudet. De eier jo nett i alle skandinaviske land, og Netcom eier også i Finland - og det koster dem ikke en drit for deres kunder å roame på disse nettene. Men de mister jo litt roaming-inntekt da... Endret 20. mars 2008 av thevoice Lenke til kommentar
andreasbey Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Lebara er jo kjempe billig hvis du skal ringe til utlandet Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Tror jeg går for tele2 champion. Ettersom det først og fremst er Sverige jeg skal ringe til. De har lavere sms/minuttpris og lavere månedspris. Nå gjenstår det bare at de svarer på mailen min! Huff, påske er noe herk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå