Gå til innhold

Samsung YP-P2, Den ULTIMATE mp3 spiller!

Anbefalte innlegg

Dette er av mine erfaringer noe av det feteste for en billig penge.

Det er rett og slett en RÅ mp3 spiller, som blir sett veldig ned på av mange, men som jeg skjønner er alle her frelst av iPood...

De som skal ha seg ny mp3 spiller! Sjekk denne!

samsung-ypp2-crave-handson.jpg

INFO om spilleren

Test av spilleren

Skulle det være noe spørsmål, så kan du spørre her eller på *** Lenke fjernet av moderator ***

Endret av Patience
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Det er rett og slett en RÅ mp3 spiller, som blir sett veldig ned på av mange, men som jeg skjønner er alle her frelst av iPood...

INFO om spilleren

Test av spilleren

Skulle det være noe spørsmål, så kan du spørre her eller på YJ Zone. :)

Om den mangler wi-fi, er jo omtrent hele vitsen borte.

Bluetooth meg midt i.

Touch er helt ubrukelig til internett uansett pga lav oppløsning, så bedre med noe som faktisk er nyttig

Lenke til kommentar

INFO om spilleren

Test av spilleren

Bluetooth meg midt i.

Touch er helt ubrukelig til internett uansett pga lav oppløsning, så bedre med noe som faktisk er nyttig

Jepp, det er derfor de skryter browseren og wi-fi implementasjonen opp i skyene, fordi den er ubrukelig. Kontra f'eks en PSP browser, imponerte denne stort.

Hva er vitsen med bluetooth på en enhet som ikke er tjent med en handsfreefunksjon?

Overføre bilder fra mobilen?

En annen ting jeg har bitt meg merke i: Selv om itunes er noe forbanna drit, synes jeg evnen til programmet når det gjelder å finne obskure albumbilder er upåklagelig.

Jeg kjørte hele musikksamlingen på vel 16 gig gjennom itunes, og den manglet fem-seks bilder totalt, i tillegg til at noen album ble gjentatt, og noen og sytti sanger hadde ikke albumrelatert informasjon.

Wmp klarte å finne ca en tredjedel av dette, og ofte når den fant albumet, kunne den ikke spore opp bildet.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

INFO om spilleren

Test av spilleren

Bluetooth meg midt i.

Jepp, det er derfor de skryter browseren og wi-fi implementasjonen opp i skyene, fordi den er ubrukelig. Kontra f'eks en PSP browser, imponerte denne stort.

Hva er vitsen med bluetooth på en enhet som ikke er tjent med en handsfreefunksjon?

Overføre bilder fra mobilen?

En annen ting jeg har bitt meg merke i: Selv om itunes er noe forbanna drit, synes jeg evnen til programmet når det gjelder å finne obskure albumbilder er upåklagelig.

Jeg kjørte hele musikksamlingen på vel 16 gig gjennom itunes, og den manglet fem-seks bilder totalt, i tillegg til at noen album ble gjentatt, og noen og sytti sanger hadde ikke albumrelatert informasjon.

Wmp klarte å finne ca en tredjedel av dette, og ofte når den fant albumet, kunne den ikke spore opp bildet.

Bluetooth på P2 kan brukes til filoverføring, trådløse hodetelefoner, eller koble den til mobilen så man kan ringe iog ta imot samtaler med spilleren. Har prøvd touch, og den wifigreia de har er helt tåpelig. Har veldig lite bruk for nettleser på en dings om den ikke fungerer 100%. At man må zoome nettsider, ikke har tilgang til ting som flash etc, og at man ikek kan koble til tastatur eller koble den til nett uten wifi gjør at det bare er et leketøy og ikke noe som faktisk er nyttig.

Forøvrig er dte ganske irrelevant hva WMP klarer, de so, bruker det til å tagge musikk er vel ganske kake i toppen

Forøvrig synes jeg du skjal dra baken din til bake til touch tråden og slutte å trolle i den her. Mange som kjøper mp3 spiller er faktisk ute etter å spille av musikk og driter lang marsj i om saken har en ubrukelig nettleser, og P2 har langt flere musikkrelaterte funksjoner. Om egoet ditt ikke takler at folk foretrekker andre ting enn den glorifiserte wannabedingsen du betalte i dyre dommer for så er det ditt problem, og betyr ikke at du skal innvadere tråder som omhandler andre spillere for å prate piss.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
Forøvrig synes jeg du skjal dra baken din til bake til touch tråden og slutte å trolle i den her. Mange som kjøper mp3 spiller er faktisk ute etter å spille av musikk og driter lang marsj i om saken har en ubrukelig nettleser, og P2 har langt flere musikkrelaterte funksjoner. Om egoet ditt ikke takler at folk foretrekker andre ting enn den glorifiserte wannabedingsen du betalte i dyre dommer for så er det ditt problem, og betyr ikke at du skal innvadere tråder som omhandler andre spillere for å prate piss.

Vel, nå er vel ikke du den mest objektive når det kommer til iPod, har ved flere anledninger sett deg snakke negatvit om brukere av iPod, og andre som har kalt iPod brukere for en saueflokk og det som verre er.

Og om Lilac1 synes mangelen av WIFI-støtte er et minus, så er det jo faktisk det for hans del ;)

Og for det andre så er jo topic på denne posten en provokasjon i seg selv... noe du i et lignenede tilfelle selv ville ha reagert på, og neppe lagt noe i mellom når du hadde argumentert mot ;)

Kaste stein i glasshus....:)

Men utover det, så synes jeg Samsungen ser gull ut...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
*snip*

Enig i at tittelen er litt idiotisk, men det som er irriterende er at sauer skal innvadere tråden og vri den inn på touch. Det er en 150 siders touch tråd her, så da kan saueflokken holde seg der og la de som er interessert i P2 få ha en tråd. De to som kom inn her hadde ett eneste "argument", "den har ikke wifi", og det har absolutt ikke noe med saken å gjøre - trådstarter sier P2 er en rå mp3 spiller, og på det området er P2 veldig mye sterkere enn touch siden funksjonene den har faktisk er musikkrelaterte i større grad enn trådløs itunes og youtube. Hvis de skal trolle om DA liknede funksjoner så dra til mobilseksjonen.

Har ikke like mye imot touch som andre ipoder, den hadde vært en fin spiller hadde den kostet 2/3 av det den gjør, det jeg har problemer med er saueflokken den får rundt seg breker så høyt at ingen andre hører hva de selv tenker. Det er mer enn nok ipod emner her på forumet til at folk kan holde seg langt unna de som omhandler noe anna.

Lenke til kommentar

Skal jeg gjenta trådtittelen for deg siden du åpenbart har litt tungt for det? "Samsung YP-P2, Det iTouch mangler pluss litt til", misvisende er jo bare forbokstaven.

Apropos overprisede glorifiserte wannabedingser, eier ikke du en iaudio D2? Den kunne vel forsvart prislappen i 2004?

Ta den evneveike trollingen din et annet sted. Om noen lager en slik trådtittel får de forsvare den, du har gått inn i plenty tråder som omhandler alt mulig for å prate subjektivt piss, så som sagt, stein i glasshus.

Og til sist: Sauer?

Du har vært for lenge på internett. Tror du skal gå ut en tur.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Skal jeg gjenta trådtittelen for deg siden du åpenbart har litt tungt for det? "Samsung YP-P2, Det iTouch mangler pluss litt til", misvisende er jo bare forbokstaven.

Apropos overprisede glorifiserte wannabedingser, eier ikke du en iaudio D2? Den kunne vel forsvart prislappen i 2004?

Ta den evneveike trollingen din et annet sted. Om noen lager en slik trådtittel får de forsvare den, du har gått inn i plenty tråder som omhandler alt mulig for å prate subjektivt piss, så som sagt, stein i glasshus.

Har en 18GB D2 som har kostet meg 2300, og det med prisen den kostet da den ble lansert. Hvor mye kostet touch når den ble lansert? 3300 eller noe i den dur. Koster vel 2900 nå. 18GB komboen min koster 1700 nå. Så 2/3 estimeringen min var ganske så nøyaktig. Trådtittelen er lit tmisvisende, men ikke noe å skrike så fælt for. P2 har mye som touch mangler, og som er relevant. Trådtittelen sier ikke "alt touch har, pluss litt til". Går helt fint an å ha ting den andre mangler uten å ha nøyaktig det samme i første omgang. P2 mangler wifi støtte, itunes, støtte for apple formater etc, men det driter P2 eiere lang marsj i etter det jeg har sett. Greit nok at du driter i at touch mangler bluetooth og drag and drop støtte etc, men det bringer meg bare tilbake til det orginale poenget med at der ekan holde dere i den tråden.

Når det gjelder at jeg kommer med subjektive meninger i andre tråder, så ja, men det er i alle fall relevant. Jeg har anbefalt stort sett alle slags mp3 spillere her på forumet, inkludert ipod, mens mange apple sauer har det med å ha hakk i plata og foreslå ipod samme hva folk faktisk er på jakt etter. Folk har forskjellige behov, ikke alle vil ha ipod. for trådstarter har ikke touch det han trenger, det har P2, så for hans del dekker den manglene touch har. Som du selv sier så er det subjektive meninger, så jeg skjønner ikke hvorfor du har så problemer med å akseptere at en person her synes P2 er bedre enn itouch. Utsagnet som startet den diskusjonen her var "Om den mangler wi-fi, er jo omtrent hele vitsen borte". å påstå at poenget med en mp3 spiller er borte om den ikke har wifi er jo i seg selv heller spesielt.

Forøvrig har jeg bedre ting å ta meg til enn å breke om kapp med sauer hele dagen, så hvis du vil spy ut mer crap om at touch er det beste som har skjedd siden hjulet ble oppfunnet så foreslår jeg touch tråden, der har du folk som faktisk er enig med deg.

edit: sauer brueks om ipod fanboys, fordi mange (sier ikke alle) kjøper ipod bare fordi alle andre har det. de gjetes av markedsavdelingen til apple og har ikke evne til å tenke selv

Lenke til kommentar

P2 mangler ikke wifi, den trenger det ikke. Jeg føler ikke noe behov for å ha wifi på min P2, da slike små dingser ikke kan gi en tilfredsstillende opplevelse i det hele tatt med browsing eller msn for den saks skyld.

Har hatt min P2 i noen uker nå, sammen med AKG 518DJ og de matcher perfekt :) Er veldig fornøyd med den og gleder meg til bluewave 3, når enn den kommer.

Lenke til kommentar
Forøvrig har jeg bedre ting å ta meg til enn å breke om kapp med sauer hele dagen, så hvis du vil spy ut mer crap om at touch er det beste som har skjedd siden hjulet ble oppfunnet så foreslår jeg touch tråden, der har du folk som faktisk er enig med deg.

edit: sauer brueks om ipod fanboys, fordi mange (sier ikke alle) kjøper ipod bare fordi alle andre har det. de gjetes av markedsavdelingen til apple og har ikke evne til å tenke selv

Om du har bedre ting å ta deg til, så er det jo bare å kutte ut komentarer som det du skriver her... eneste du oppnår er å provosere... ;)

Edit: fikset quote...

Endret av Duckhunter
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
P2 mangler ikke wifi, den trenger det ikke. Jeg føler ikke noe behov for å ha wifi på min P2, da slike små dingser ikke kan gi en tilfredsstillende opplevelse i det hele tatt med browsing eller msn for den saks skyld.

Har hatt min P2 i noen uker nå, sammen med AKG 518DJ og de matcher perfekt :) Er veldig fornøyd med den og gleder meg til bluewave 3, når enn den kommer.

Der sa du det... Jeg har en N800 internet tablet som har 2.5 ganger oppløsningen til touch uten at den er veldig mye større, lavere enn det takler jeg ikke om jeg skal surfe eller liknende. Den støtter også internett mot en mobil over blåtann og blåtanntastatur. Kunne godt tenkt meg en P2 16GB ved siden av til musikk, blåtann hjelper å binde det jeg har av dingser sammen, men jeg vil ikke ha noe alt i et dings hvis det betyr at jeg må kompromisse på individuelle funksjoner. Touch er også ganske fristende, men pris, mangel på funksjoner og software avhengighet er dealbreakers for meg.

Lenke til kommentar
*snip*

Enig i at tittelen er litt idiotisk, men det som er irriterende er at sauer skal innvadere tråden og vri den inn på touch. Det er en 150 siders touch tråd her, så da kan saueflokken holde seg der og la de som er interessert i P2 få ha en tråd. De to som kom inn her hadde ett eneste "argument", "den har ikke wifi", og det har absolutt ikke noe med saken å gjøre - trådstarter sier P2 er en rå mp3 spiller, og på det området er P2 veldig mye sterkere enn touch siden funksjonene den har faktisk er musikkrelaterte i større grad enn trådløs itunes og youtube. Hvis de skal trolle om DA liknede funksjoner så dra til mobilseksjonen.

Har ikke like mye imot touch som andre ipoder, den hadde vært en fin spiller hadde den kostet 2/3 av det den gjør, det jeg har problemer med er saueflokken den får rundt seg breker så høyt at ingen andre hører hva de selv tenker. Det er mer enn nok ipod emner her på forumet til at folk kan holde seg langt unna de som omhandler noe anna.

Takker for støtten Captain... ! :D

Og når det gjelder bluewave 3, så er den ventet i Neste Uke... :) Dette er med informasjon fra Korea, så dette er korrekt.. :)

Endret av juzz
Lenke til kommentar

Ja, vi får se på det da :) Har lest at det kommer i neste uke før, men tror det ikke før jeg sitter og oppdaterer go' spillern.

Men syns vi kan få litt info om features. Håper på flere støttede videoformater. Chip'en i spilleren klarer mye mer enn hva samsung har latt den bruke, så håper de fikser det.

Nye spill og meny themes hadde jo også vært knall, evt. mulighet for custom theme. Nye spill hadde jo alltid vært kos.

Vi får se.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Ja, vi får se på det da :) Har lest at det kommer i neste uke før, men tror det ikke før jeg sitter og oppdaterer go' spillern.

Men syns vi kan få litt info om features. Håper på flere støttede videoformater. Chip'en i spilleren klarer mye mer enn hva samsung har latt den bruke, så håper de fikser det.

Nye spill og meny themes hadde jo også vært knall, evt. mulighet for custom theme. Nye spill hadde jo alltid vært kos.

Vi får se.

De fleste spillere i dag takler videoformater utover det de faktisk spiller. Cowon D2 kan for eksempel spille QVGA film med bitrate opp til 2000kbps, ikke noe problem for den å rendre høyere oppløsninger. Problemet er at selskapene ikke vil erte på seg MPIAA; å støtte ren nedlastet xvid etc er nærmest å oppfordre til fildeling i deres øyne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Hva vil dere vite om spilleren da? jeg tror jeg vet om det som er å vite om den.. :)

kan allerede alt :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...