Gå til innhold

Ny Razer Lanchesis mus - muspekeren hopper runt

Anbefalte innlegg

Fikk akkurat Razer Lanchesis musa mi i posten =D Men det ble ikke så bra som jeg hadde trodd. Jeg plugget inn musa og slengte i driver CDen og installerte. Derreter måtte jeg restarte PCen.

Så skulle musa prøves.

Dere ser på videoen at jeg tapper lett på musa med pekefingeren (musa beveger seg IKKE) så hopper musepekeren opp og ned. Hvis jeg hviler handa mi på musa (slik en pleier å gjøre) så går musepekeren sakte på skrå opp mot venstre.

Og når jeg trykker på museknappen så hopper pekeren på skrå oppover. Dette gjør at jeg bommer på knapper og linker, og det er VELDIG frustrerende. Og spille med musa er også helt håpløst. ihvertfall innen fps spill.

Jeg har prøvd kombinasjoner av alle instillingene innen DPI og mhz, med og uten musematte og på forskjellige underlag.

Hva i helvete er problemet med denne musa her!? Den kan umulig være så ellendig. Jeg betalte mangfoldige hundrelapper for den. |=(

Hjelp! Thanks på forhånd.

th_MOV00952.jpg

Endret av dahwan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, dette kan være et problem med firmwaren, firmwaren som er med når du kjøper er 1.0 Du kan prøve å legge inn v1.64. Kjøpte selv denne musen for 2 dager siden, slengte inn 1.64 firmwaren med engang. Fungerer utmerket. Jeg hadde dog ikke noen problemer de 2minuttene

jeg hadde 1.0 firmwaren inne tho, men kan hende jeg bare hadde flaks :)

Razer Lachesis Firmware v1.64

Release Log:

Fixes

1. Random jumps Issue

2. Axis block issue

http://www.razersupport.com/index.php?_m=d...cid=0&nav=0

ps. Jeg oppgraderte til denne fra en Razer Diamondback som jeg har hatt

i mange år, og må si at det er en fin oppgradering, spesielt med

tanke på at man kan ha profiler, instant DPI forandring osv.

Også ser den usansynlig kul ut :) Jeg er isåfall ekstremt fornøyd.

Endret av anotherzen
Lenke til kommentar

Skal prøve å oppdatere firmware, thanks =)

Imidlertid, hva er DPI? Så langt har jeg visst at det er "dots pr inch", som altså er hvor høy oppløsning "kameraet" under musa har, og dermed gir mer presisjon pr DPI. Så hva er poenget med å stille NED dpi? Er det bare en rask måte å stille opp og ned hastigheta på muspekeren?

Vil jeg få best mulig ytelse om jeg stiller DPI på FULT, og skrur ned hastigheta på muspekeren i "mus instillinger" i kontrollpanelet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...