zappR Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Hei, jeg clocka cpu`en til 3029Mhz, men greide ikke å få det stabilt når jeg prøvde å clocke mer, men jeg er ikke så flink når det gjelder å over clocke... Sånn har jeg stillt det nå: CPU Frequency: 233MhZ PCIE Clock: 100Mhz DDR2 Voltage Control: 2.10v CPU Voltage: 1.4000v CPU Multiplier: 13x CPU/Chipset HT Voltage: 1.40v Chipset Core Voltage: 1.50v Chipset Standby Core Voltage: 1.60v Chipset PCI-E Voltage: 1.50v Memory Clock Frequency: DDR2 533 Tcl: 4 Trcd: 4 Trp: 4 Tras: 12 1T/2T Memory Timing: 2T CPU<->MCP55 HT Speed: 4x CPU Temperaturen ser slik ut: CPU temp: 35-38c Idle Core 1 temp: 38-40c Idle Core 2 temp: 44-46c Idle CPU temp: 60-62c 100% Load Core 1 temp: 56-58c 100% Load Core 2 temp: 59-62c 100% Load har lest om at mange har fått den cpu´en fint opp til 3,2Ghz-3,4Ghz med vifte skjøler.. Noen som vet åssen jeg skal få stillt på det her ifra uten at den blir ustabil igjen og temperaturen går alt for høyt opp igjen?? =/ Takk på forhånd ;D Endret 19. mars 2008 av wph Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hei! Velkommen til forumet. Hvis du leser denne tråden vil du nok få litt mer innsikt, ikke alt gjelder for din plattform da du har sokkel AM2 i motsetning til sokkel 939 som beskrives i tråden jeg linker til, men essensen er det samme. Forresten så er nok dessverre ikke signaturen din i henhold til forumets standard. Ingen bilder er tillat.. Lenke til kommentar
zappR Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 oki, takker x) Skal fjærne det Glemte det ista bare =S Lenke til kommentar
zappR Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Hei! Velkommen til forumet. Hvis du leser denne tråden vil du nok få litt mer innsikt, ikke alt gjelder for din plattform da du har sokkel AM2 i motsetning til sokkel 939 som beskrives i tråden jeg linker til, men essensen er det samme. Forresten så er nok dessverre ikke signaturen din i henhold til forumets standard. Ingen bilder er tillat.. Det ble ikke lett å følge den, siden jeg har ikke samme bios som vises der.. Bios jeg har er helt anderledes, men jeg prøvde å følge den, men det gikk ikke som jeg håpa på, det ente opp med omstart på omstart hele tia, men skal prøve meg litt frem å se om jeg kanskje får no ut av det =] Noen som har en forklaring på hvordan man gjør det med Asus hk?? Takk på fårhond=] Endret 20. mars 2008 av wph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå