Gå til innhold

Hei,vurderer å kjøpe meg en Ps3 etter bursdagen min,men Ps3 spill er så dyre i Norge funker spill fra Japan,Asia og Japan på en Norsk kontrol


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Angående det å spille online med europeere pleier det vel å funke greit med de fleste spillene, med unntak av Motorstorm (og sikkert noen andre).

 

Garanti på spill? Tenker du på angrefrist hvis de kun funker på amerikanske servere tror jeg kanskje du kan glemme det.

Takk for sjapt svar,nei jeg mener vist jeg får spillet og det fks ikke funker.

Lenke til kommentar

Åja, det burde jeg egentlig skjønt. Ja, det skal gå fint det hvis du kjøper fra f.eks www.vgp.ca, men jeg tror kanskje du må betale returportoen. Det er uansett ingen stor sum, og risikoen for at et spill IKKE funker er vel så å si 0 ;-)

 

Du sparer masse penger på å kjøpe spillene fra utlandet, og det er mange av oss her som gjør det, og det funker bra :)

 

 

edit: la til et 'IKKE' :p

Endret av kimaasen
Lenke til kommentar
Det er uansett ingen stor sum, og risikoen for at et spill funker er vel så å si 0 ;-)

 

Du mener vel risikoen for at det IKKE funker? ;-)

 

Jeg leste forresten at Sony jobber med at spill fra forskjellige regioner skal virke mot hverandre. For etterhvert skal man kunne starte spill fra HOME. Og det blir litt dumt hvis man er online og chatter med folk fra hele verden, og så blir man kjent med noen andre som har f.eks. Motorstorm. Man samles i et personlig rom, og blir enig om å ta noen løp sammen. Så setter alle i Motorstorm-plata, spillet startes fra HOME, og UPS! Tre av venna ble jo ikke med, for de satt i USA... :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...