diZrupt0r Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Jeg har laget et lite program for Windows Mobile som gjør det enkelt å spørre trafikanten.no om T-banens rutetider. Mer informasjon om programmet finner man på mine nettsider. Kommentarer og forslag mottas med takk! Endret 21. oktober 2008 av diZrupt0r Lenke til kommentar
slengpung Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 teste det en dah er her nå.. kommer med tilbake melding Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2008 Ny versjon ute, med blant annet rutetider i sanntid. noen skjermbilder: Se flere skjermbilder og last ned applikasjonen fra mitt nettsted Lenke til kommentar
Patience Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Noen som kan lage dette til symbian? Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Patience.. Det finnes.. http://tegelsrud.com/m/ Lenke til kommentar
Patience Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Fikk det ikke til å installere på E71. Ugyldig jar/jad fil.. Edit: Løsningen er å gå inn på siden med mobilen og installere.. Nå funker det flott.. Endret 21. februar 2009 av Patience Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå