chris-rune Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Hei. Jeg kjøpte min pc for snær et halvt år siden sånn ca. Alt har funket veldig bra før akkurat nå! Bynte med at jeg fikk bluescreen 2 ganger på rad, så skulle jeg legge meg og når jeg våknet så hadde sikkert pcn fått d igjenn og da hadde pcn låst seg på hovedkort bilde rett før booting ikke sant? så skulle jeg rs og da fikk ikkje skjærmen "signal"? lyset på skjærmen sto bare og blinket når pcn hva på. også la jeg merke til at skjærmkort vifta på mitt XFX GF 8800GTS 320 gikk mye fortere en vanlig! så testet jeg med et annet skjærmkort og ram men skjærmen fikk enda ikke signal. så brukte jeg en annen pc i en dag sånn ca så skulle jeg prøve pcn igjenn og da funket den helt fint igjenn.. så gikk d 2 dager og akkurat d samme, skjærmkort vifta gikk veldig fort en vanlig.. jeg og kompiser trur d kanskje er hovedkorte som ja.. så har bestilt nytt! EDIT!! Har enda ikke fått hovedkorte men jeg skulle bare slå på pcn nå nettopp bare for og se! og da kom d en sinnsyk pipe lyd fra pcn en plass.. vet ikke om d her PSU'en men`? noen som vet?? syns d lukter litt svidd i rommet men luktet ikke svidd i PSUen.. trur jeg :S Chris-Rune Endret 24. mars 2008 av chris-rune Lenke til kommentar
chris-rune Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Bump! noen som vet?? Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hørtes ut som hk tok kvelden ja... Lenke til kommentar
chris-rune Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Hørtes ut som hk tok kvelden ja... Ok^^ takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå