fbassbassbass Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Heisann Igjen poster jeg noe her (dæven til produksjon for tia) Denne gangen presenterer jeg for dere mitt solo-prosjekt ved siden av Pestifere, Constupro. Constupro. Constupro er et soloprosjekt av meg, Fredrik A. Blikeng, bassist og en av vokalistene i bandet Pestifere, og som der igjen går musikklinja på Molde VGS. Når, hvordan og hvorfor dette prosjektet oppstod vet jeg ikke helt. Jeg hadde vel en slags trang for å kunne holde på med noe ved siden av Pestifere. Hva slags type musikk det er er også litt vanskelig å si, jeg blander en god del forskjellige sjangrer. Hvis man absolutt må ha en liten definisjon må det bli en slags blanding av ambient, electronica og metal. Alle instrumentene som du kan høre på innspillingene mine er det jeg som spiller, bortsett fra trommene som jeg programmerer på pc. Formålet med Constupro er nøyaktig det samme som jeg har med Pestifere: Å få kunne gitt ut et album. Om det noen gang kommer til å skje er en annen sak, men man skal aldri si aldri. EDIT: To nye sanger ute nå. Sjekk ut! EDIT2: Og der var enda en. Meninger takk Endret 14. mai 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hadde store forventninger og ble ikke skuffet Veldig bra og det minnet meg om spillet condemned, noe som gjorde det veldig skummelt Stå på Gleder meg til og høre mer Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Takk for pene ord Jeg tror ikke det vil gå alt for lang tid før jeg kommer med mer, litt vanskelig å si med tanke på at skolen starter igjen på tirsdag, men vi får se Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Lurer på en liten ting; Går du i studio eller kjenner du noen med hjemme studio? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Sellout Studios Det er hjemmestudioet som bandet mitt, Pestifere, pluss noen andre har lagd selv ved hjelp av støtte fra bl.a. FriFond. Men til dette prosjektet er egentlig nesten alt gjort hjemme hos meg selv, bortsett fra vokal. Har jo litt utstyr selv og Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Da var to nye sanger ute på Myspace'n min. Sjekk ut! Endret 14. mai 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Der var enda en ny en ute. Sjekk ut "Distorted Antihuman"! Og ja, jeg har lyst på litt feedback Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 kan gi deg noe feedback når du gjennoppretter kontoen får bare opp at du har avbrutt medlemskapet på myspacen håper dette er like bra som det du har vist oss før ! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Ajaj, har glemt å skifte linken inne i denne tråden sånn, nå skal det gå ann. myspace Endret 14. mai 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 konge! som forventet fra deg <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå