Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Burde jeg søke hevn?

Gjest weiss

Anbefalte innlegg

Jeg ville verken valgt 1 eller 2. Jeg ville valgt 3. Jeg ville ignorert henne, komt meg videre, men jeg ville fortalt henne hvorfor jeg ignorerte henne. Satt fingeren på hvordan hun bruker andre.

Slik at hun får et lite "Oi - er det slik jeg er?" eller om hun er mer selvbevisst: "Oi - han har gjennomskuet meg".

Uansett lykke til :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_asdf_*

Hei!

Trådstarter her igjen. Livet går videre, er så mange tanker jeg har kommet med, og det er skummelt hvordan jeg svinger fra den ene enden til den andre når det kommer til denne jenta.

Lets face it, jeg har ikke vært objektiv. Jeg har ikke sett ting fra utsiden. Jeg har antatt uten å vite. Mitt ego og mine vrangforestillinger har ødelagt så mye for andre. Ego er så farlig.

Sitter nå her og ler av det jeg har skrevet tidligere i tråden. Mine følelser og min usikkerhet er ødeleggende. Vet jeg er hard mot megselv, men om jeg ikke er hard, så vil jeg heller ikke få bra resultater. Jeg vet at jeg ikke kan forvente å forstå meg på sosial dynamikk og få meg sosialintelligens på 7 mnd. Når folk har årevis med erfaring.

Ego ego ego ego ego er så farlig.

Takk til alle som har fått meg til å innse litt av hvert, jeg skal sørge for å utvikle meg videre og ikke gi opp håpet. Har gått fra å ville ta livet mitt i juli, til å føle meg totalt konge. Helt magisk. Må forøvrig nevne at jeg var på et vorspiel i går, møtte ei søt blondine. Var på byen, og ho ville ikke gi seg. Insisterte på å se rommet mitt.... Så skjer det, jeg sier EN ting, og så forsvinner ho. Sitter her og ler, but hey, man lærer så lenge man lever sant?

Når det kommer til ho jenta, så har ho og typen nå fått et fantastisk forhold virker det som. Ho virker fast bestemt på å få ting til å funke, og han har nå innsett at han kanske mister denne jenta. Hva enn de gjør framover skal jeg prøve så hardt jeg kan å gi faen i. Ho gnir det inn for å såre mitt ego, og det klarer ho fint, men jeg er bedre enn det.

Masse takk fra en ikke så forvirret gutt, som bare prøver å finne sin plass her i verden =)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_asdf_*

Hei!

Trådstarter her igjen. Jeg har nå fått et helt nytt syn på hvordan denne jenta opererer. Hva som driver henne. Det at jeg gjennomskuet henne gjør henne gal hehehe. Beste er at jeg ikke har fortalt henne, så ho går rundt med usikkerhet om hvor ho har meg.

Hun er rett og slett desperat etter å kontrollere meg som ho kontrollerer alle andre, handler bare om å vinne for ho. Jeg har fått min hevn ved å gå fra situasjonen og la henne gjøre resten av jobben. Føles så herlig.

Oppfriskende og herlig.

Så ja folkens, husk at det finnes ærlige mennesker der ute, og om noe er for godt til å være sant når det kommer til personligheter, så er det faktisk tilfelle. Gjelder vel forsåvidt når det kommer til penger også. Gjerne en fin kombinasjon av begge :p

Lenke til kommentar
Hei!

Er en gutt på 22 år som omsider har blitt lurt trill rundt av ei jente. Da mener jeg bigtime. Ho her utnyttet meg på mitt svakeste og jeg har brukt dag inn og dag ut på å forstå hele situasjonen. Mener jeg nå har et veldig veldig veldig godt bilde av hvordan ho opererer, og hvordan ting gikk galt.

Ho mistet på "mystisk vis" interessen da jeg endelig begynte å fatte åssen ho er. Men tingen er det at dette er et slag for egoet hennes. Ho fortsetter å legge ut agn i håp om at jeg biter på, og jeg fortsetter å totalt ignorere henne. Jeg vet som sagt åssen ho spiller spillet sitt.

Slik jeg ser det så kan ting utvikle seg i to retninger;

1) Ho forsvinner sakte men sikkert ut av livet mitt. Jeg forsetter jo livet mitt som før, såret men jeg gir jo ikke opp. Lar ikke en jente bruke meg for å booste sitt ego, og vet jo det at jeg var uheldig som møtte på en sær jente. Life goes on.

2) Litt mer spennende. Ho kommer tilbake og blir stadig mer desperat. Skal jeg da se hvordan ting utvikler seg og så spille et spill ho aldri har sett maken til? Da snakker vi faking av alt. Lure ho trill rundt på måter ho ikke engang har ant. Få ho til å gjøre ting ho vanligvis ikke ville gjort, og så å dumpe ho så brutalt

Jeg har moralske betenkligheter ved å gjøre noe sånt, for det gjør meg jo ikke noe bedre enn ho. Men er jo slik at ho ikke bare har lekt med meg, men med flere gutter. Ho har dem rundt lillefingern, og de innser det ikke engang. Må da være noen som slår ho med rettferdighetens pisk. Slikt kan da ikke gå rundt ustraffet.

Vet jeg er en smule barnslig, slik jeg ser på det så er det en win-win scenario for meg. Men herregud så godt det hadde smakt med scenario 2 :)

Noen tanker? Ja, jeg tenker for mye, hadde vært greit med litt input fra "normale" folk :p

Kan jeg spørre deg om noe...? På PM? Hvis du er medlem dah...

Lenke til kommentar
om noe er for godt til å være sant når det kommer til personligheter, så er det faktisk tilfelle. Gjelder vel forsåvidt når det kommer til penger også. Gjerne en fin kombinasjon av begge :p

Ikke sant, finnes mange som er så utrolige snille jenter som ville gjort alt for deg.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Vet jeg er en smule barnslig, slik jeg ser på det så er det en win-win scenario for meg. Men herregud så godt det hadde smakt med scenario 2 :)

Noen tanker? Ja, jeg tenker for mye, hadde vært greit med litt input fra "normale" folk :p

Holder det at jeg er relativt normal?

Jeg har hørt at tilgivelse er den ultimate hevnen.

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...