Gjest Guest_asdf_* Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hei! Er en gutt på 22 år som omsider har blitt lurt trill rundt av ei jente. Da mener jeg bigtime. Ho her utnyttet meg på mitt svakeste og jeg har brukt dag inn og dag ut på å forstå hele situasjonen. Mener jeg nå har et veldig veldig veldig godt bilde av hvordan ho opererer, og hvordan ting gikk galt. Ho mistet på "mystisk vis" interessen da jeg endelig begynte å fatte åssen ho er. Men tingen er det at dette er et slag for egoet hennes. Ho fortsetter å legge ut agn i håp om at jeg biter på, og jeg fortsetter å totalt ignorere henne. Jeg vet som sagt åssen ho spiller spillet sitt. Slik jeg ser det så kan ting utvikle seg i to retninger; 1) Ho forsvinner sakte men sikkert ut av livet mitt. Jeg forsetter jo livet mitt som før, såret men jeg gir jo ikke opp. Lar ikke en jente bruke meg for å booste sitt ego, og vet jo det at jeg var uheldig som møtte på en sær jente. Life goes on. 2) Litt mer spennende. Ho kommer tilbake og blir stadig mer desperat. Skal jeg da se hvordan ting utvikler seg og så spille et spill ho aldri har sett maken til? Da snakker vi faking av alt. Lure ho trill rundt på måter ho ikke engang har ant. Få ho til å gjøre ting ho vanligvis ikke ville gjort, og så å dumpe ho så brutalt Jeg har moralske betenkligheter ved å gjøre noe sånt, for det gjør meg jo ikke noe bedre enn ho. Men er jo slik at ho ikke bare har lekt med meg, men med flere gutter. Ho har dem rundt lillefingern, og de innser det ikke engang. Må da være noen som slår ho med rettferdighetens pisk. Slikt kan da ikke gå rundt ustraffet. Vet jeg er en smule barnslig, slik jeg ser på det så er det en win-win scenario for meg. Men herregud så godt det hadde smakt med scenario 2 Noen tanker? Ja, jeg tenker for mye, hadde vært greit med litt input fra "normale" folk Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg stemmer for 2! Fortell oss hvordan det går da! Lenke til kommentar
Warz Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Personlig ville jeg nok valgt 1, men forstår deg godt hvis du velger 2. Og hvis du kunne tenke deg det, go for it Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Den gode delen av meg sier 1, den andre sier 2. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hvis du vet at hun spiller ett spill med deg, hvorfor ikke bare spille med? Bare ikke gjør noe ulovlig som f.eks å legge ut bilder eller videoer av henne. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 En venn av meg var utro mot damen sin, hun kastet han på hode ut og han fant ut at han angret som faen. Under tvil, en stund etter, tok hun ham tilbake. I noen uker var alt fryd og gamen, helt til hun selv var utro mot han sa: "Fuck you, der vet du hvordan det føles!", og kastet han ut igjen. Relevans? Go figure, er der et sted Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 En venn av meg var utro mot damen sin, hun kastet han på hode ut og han fant ut at han angret som faen. Under tvil, en stund etter, tok hun ham tilbake. I noen uker var alt fryd og gamen, helt til hun selv var utro mot han sa: "Fuck you, der vet du hvordan det føles!", og kastet han ut igjen. Relevans? Go figure, er der et sted HAHA! Det er faen meg kaldt! (Og fullstendig rettferdig ^^) Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg ville ha spurt meg selv hva som er årsaken til at denne dama gjør som hun gjør. Hvis jeg uten å tenkt meg om skulle skissere noen grove alternativer, ville det bli følgene: - Hu er en person som er onskapsfull å liker å herse med folk totalt sett, gjerne de som viser svakhetstegn. - Hu har en personlighetsforstyrrelse i rettingen mytomani, det vil si at hun føler seg vel mentalt, av at hun hele tiden kan engasjere folk til å sentrere seg rundt henne, et slags syklig oppmerksomhetsbehov. - Hu har meget dårlig selvbilde å har laget seg sine egne maler for hvordan hun kan tilnærme seg mennesker. Hun ønsker å binde seg, men tør ikke grunnet redselen for å bli avvist. Gjennom å avvise andre som hun får oppmerksomhet fra, tar hun kontrollen gjennom å være avviser isteden for å bli den avviste. Dersom man har et "overblikk" / "the big picture", er det lettere å skjønne hele greia og derved ha et bedre grunnlag for videre tiltak alternativ byggesteiner til selvhelbredelse. Uansett ville mitt råd være å gjøre det som du nevner i ditt eget alternativ 1. Min begrunnelse er at slike relasjoner, være seg du føler at du har kontrollen eller ikke, sjelden er særlig oppbyggende, men heller destruktivt på sikt ved at du tømmer deg selv for krefter. Imidlertid sier du ikke noe om på hvilken måte du blir lurt trill rundt. Melker hun deg for sæd eller penger, eller begge? Eller går det mer på at hun melker deg for oppmerksomhet. Lykke til! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Del to. anyways, hva har hun gjort? Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Del to. anyways, hva har hun gjort? Samme spør jeg! Hva har hun gjort? Velg nr.2! Don't Hate The Playa, Hate The Game! Lenke til kommentar
Gjest Guest_asdf_* Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hei! Tusen takk for mange gode svar. Jeg ser at det ikke bare er jeg som har en mørk side, og at hevn ikke er en uvanlig tanke. Så mye som ho har ødelagt meg legger jeg nå henne som en slags tredjeprioritet, der jeg heller observerer hennes trekk. Ho har ødelagt nok syns nå jeg. Vel, siden dere er så engasjerte så kan jeg vel legge ut litt. Skal ikke være den tullingen som mener jeg ikke har gjort noe galt, for gjett om jeg har gjort mye sykt. Men slik jeg ser det, så var det nødt å gå sånn, det var david vs goliath. La meg legge ut litt om hvordan ting har forløpet seg; Det hele begynte i høst. Jeg flyttet hjemmefra og var fast bestemt på å komme noen vei i livet. Har hatt en veldig veldig tøff barndom, depresjoner siden jeg var 10. Nå tenkte jeg at jeg skulle få alt det negative ut, jobbe konstruktivt med livet. Her snakker vi alt fra å kunne klare å handle i butikken, oppsøke vansklige sosiale situasjoner, bli bedre med jenter (jeg har ikke rørt en jente til dags dato). Rett og slett få orden på livet. Her jeg bor så har vi et felles sted vi møtes, er en liten kjeller for studetnter. Jeg var jo selvsagt deppa i fylla, og der kom ho med sitt uskyldige smil og brukte sin sjarm mot meg. Helt forbløffet over at en jente som ho kunne vise interesse i meg, ble jeg jo sjarmert/betatt. I etterkant har jeg jo skjønt åssen ho så meg som et bytte fra første stund. Jeg leste jo selvsagt bøker om dating, hvis jeg skal gjøre noe, så legger jeg 110% engasjement i det. Viser seg det at cocky arrogance funka helt glimrende. Ho ga etter og begynte bruke kroppen hennes, lokke meg med sex for å få min oppmerksomhet. Jeg ble jo forelsket (visste ikke at jeg var det selv engang, kompisen min påpekte det hehe). Jeg la kortene på bordet, og fra den stund lekte ho med meg. Tingen er det, at ho har type. Ho har hatt type lenge. Alikvel har ho gutter på si. Innerst inne har alarmen gått lenge, siden første stund faktisk, men tanken om at "endelig går ting min vei" sto sterkere. Tanken om at jeg kanskje kom til å føle kjærlighet, den stod sterkere enn min rasjonelle skepsis. Ho spilte meg, playet meg lett. Ho la opp feller, planla alt til minste detalj. Ho visste jeg var en tradisjonell gutt som likte jordnære jenter, derfor gikk ho aldri i høye hæler eller dristige klær. Alltid hadde ho på seg kjoler, og lekte søt snill jente. Er helt sjukt, og nesten uvirkelig, men dette er realiteten, og den er vondt å svelge. Hver gang rasjonaliteten min tok over, så fattet ho det, og ho ga meg ett kyss på kinnet eller fikk meg i ubalanse for å få meg i tåkeland igjen. Få meg stormforelsket, få opp håpet. For henne så var jeg bare et middel for å booste hennes ego, for det viser seg det myten om at jeg ikke er ettertraktet blant kvinnfolk er bare en... myte. Damene blir spinnville når de ser hvordan jeg er og hvilke verdier jeg utstråler. For henne var jeg bare et trofè. Da hun omsider fattet at dette ikke kom til å gå, at jeg ikke lot meg manipulere, så avsluttet ho selv spillet. Men tingen er, ho KLARER bare ikke la være å spille videre. Jeg ser gjennom hennes triks, gang på gang. Vel, jeg kunne holdt på lenge, men for å oppsummere så kan ho vel sammenliknes med Sami fra days of our lives. (Ikke spør hvorfor jeg har sett på det der... ) Så ja, ettersom folket har talt så skal jeg gå for 2. Denne tråden glemmer jeg ikke, ho skal lures på måter ho ikke engang aner. Jeg har sett hennes svake sider, og jeg akter spille på dem. Jeg kan tåle å tape, jeg innser at jeg har tapt ho som kjærestemateriale, som venn, som bekjent. Ho har faktisk til og med ødelagt ryktet mitt totalt i nærmiljøet. For det er hennes nettverk. Hun har vunnet på nesten alle mulige måter, men den som ler sist, ler best Lenke til kommentar
.sere Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hekser som Sami fortjener hevn. Hevn høres herlig ut. Lenke til kommentar
Gjest Guest_asdf_* Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Imidlertid sier du ikke noe om på hvilken måte du blir lurt trill rundt. Melker hun deg for sæd eller penger, eller begge? Eller går det mer på at hun melker deg for oppmerksomhet. Hun er smart. Melker forskjellige gutter for forskjellige ting. Hun har en som fikser pc, typen gir ho penger, en av naboene kjører ho overalt, og hva enn ho ville med meg er usikkert. Oppmersomheten min er det helt klart at ho ville ha, gang på gang. Hun har jobbet seg inn i forskjellige foreninger i verv, for kun å bygge CV. Gang på gang kommer ho med gode (men løgnaktige) grunner for å ikke kunne delta i noe som hun ikke tjener på. Hun er gjennomført kald og kynisk, men skjuler det bak et image om at ho egentlig er dum og uvitende. Spiller på barnslig sjarm. Høres dette uvirkelig ut? Tok meg godt over 7 mnd å forstå selv, galskapen tok nesten over. Men det finnes faktisk slike folk der ute. Gutta, pass dere Lenke til kommentar
Warz Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Så ja, ettersom folket har talt så skal jeg gå for 2.Blir spennende og høre hvordan det går. "stay in touch" Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Imidlertid sier du ikke noe om på hvilken måte du blir lurt trill rundt. Melker hun deg for sæd eller penger, eller begge? Eller går det mer på at hun melker deg for oppmerksomhet. Hun er smart. Melker forskjellige gutter for forskjellige ting. Hun har en som fikser pc, typen gir ho penger, en av naboene kjører ho overalt, og hva enn ho ville med meg er usikkert. Oppmersomheten min er det helt klart at ho ville ha, gang på gang. Hun har jobbet seg inn i forskjellige foreninger i verv, for kun å bygge CV. Gang på gang kommer ho med gode (men løgnaktige) grunner for å ikke kunne delta i noe som hun ikke tjener på. Hun er gjennomført kald og kynisk, men skjuler det bak et image om at ho egentlig er dum og uvitende. Spiller på barnslig sjarm. Høres dette uvirkelig ut? Tok meg godt over 7 mnd å forstå selv, galskapen tok nesten over. Men det finnes faktisk slike folk der ute. Gutta, pass dere Damn! Den dama er faen meg skummel! Hevn skal det være, men ikke en barnslig hevn, gjør noe som får henne av hesten hennes uten å totalt knuse henne. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Bare pass deg så du ikke blir bitter. Enda en anekdote inc: Fetteren min og en god del av vennene hans ble sett på som dustete nerder når de gikk på vgs, og var en ganske så avskjermet click. Nå har alle sammen komt ganske langt i livet, og som fetteren min selv sa: "Faen og, jeg er den eneste i vennekretsen som fortsatt ikke er millionær i en alder av 30". Noen av vennene hans nærte et så stort hat mot den sterotypiske "Du er ikke god nok for meg jenten", at de begynte å oppspore de på fest. Med en del penger i lommen var det ikke noe problem for de å få de i seng heller (golddiggers) når damen lå der i sengen, og var klar for det meste har de sagt: "Nei, du er for stygg for meg", kledd på seg og forlatt rommet, mens hun har ligget igjen, helt perpleks. Morsom verden vi lever i! Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) det høres ut som hun har psykopatiske trekk. de fleste burde egentlig lese grundig gjennom hva en psykopat er og prøve å sette seg inn i hvordan de tenker, for da klarer man mye lettere å gjenkjenne dem. Endret 19. mars 2008 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ditch the bitch! Jeg skjønner trangen til å hevne seg her, men du må spørre deg selv om det er verdt ytterligere frustrasjoner og bortkastet tid. Du vil jo ikke ha noe igjen for det av betydning, så kanskje det er bedre ting å bruke energien din på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå