toro6 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) ingen rett så langt. se på det klassiske askebegerlokket. Endret 2. april 2008 av toro2 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Maybach eller en eller annen S-klasse? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 mener det var fra en cls, men det er riktig merke. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 du sa at du var ute etter merke, og en mercedes E-klasse eller A.-Klasse eller ML eller en annen, har ikke en slik start, så da må du si modell! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Selvsagt, regnet ikke med det kom til og gå mange minuttene nei Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) iDrive. Med andre ord; BMW. Oppgaven dreier seg om en enkelt modell, ikke et merke. Burde likevel være grei. Endret 2. april 2008 av OML Lenke til kommentar
Carman Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 VW New Beetle ^^, Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 du sa at du var ute etter merke, og en mercedes E-klasse eller A.-Klasse eller ML eller en annen, har ikke en slik start, så da må du si modell! jeg ba om merke og det fikk jeg jo.. Maybach og s-klasse er Mercedes, ingen vits i å pirke så veldig. Lenke til kommentar
Carman Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 hvis svaret er lexus eller Infiniti, så er ikke toyota og nssan ogkjent eller omvendt de er egene merker, og det samme gjelder mercedes og mybach! Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 både Maybach og s-klasse blir produsert av Mercedes. det var overhodet ingen tvil om at det var stjerna agvg tenkte på. hadde jeg gitt han feil, ville jeg vært en tullete nitpicker. men ta det med ro, neste gang skal jeg ha merke, modell og generasjon. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 New Beetle er selvsagt korrekt, Carman. Ny oppgave, bitte. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Saab. Endret 3. april 2008 av Hyperio Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 ser ut som et mondeo dash? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå