Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Spessielle kjennetegn for merker/modeller...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er du redd for at det kommer til å være bilder du ikke har sjngs på og klare eller? ,
Nei er ikke det, men det er min trå hvor jeg bestemmer reglene! :)

Edit: hvis du vil poste eldre biler, får du lage en lik tråd for denslaks biler. her har vi ikke det.

Endret av Carman
Lenke til kommentar
Trenger bare å vite bilmerket.

Det er da ingenting i bildet der som er spesielt for et spesifikt bilmerke. Det eneste bildet forteller oss er at bilen er designet av Pininfarina og at den sannsynligivs har BBS-felger. Eventuelt Maserati-felger.

Endret av warpig
Lenke til kommentar

Selv jeg deler meningen om at Citroens gamle biler ofte er nydelige, og da spesielt SM. . Bileindustrien er annerledes i dag enn for tredve år siden, alt fra kollisjonstester til rent pratiske hensyn gjør at vi nok aldri kommer til å se en vellykket overgang mellom de gamle modellene til de nye. I visse tilfeller er det best å la ting få den freden de behøver. Uten at vi skal bli for morbide her, så det er av samme årsak jeg ikke graver opp noen av mine gamle tanter, selv om de var aldri så snille. Det er fult mulig å lage flotte biler uten å kopiere tidligere bedrifter, se f.eks. Cevrolet Corvette, Cadillac xlr, Citroen c6, Mercedes Cls (om man tar bort den tåplige tak- og vindu-fasongen) mm. La oss heller gjøre det!

Det er vel ikke tilfeldigvis Porsche 911 Turbo vi skal frem til?

;)

Endret av warpig
Lenke til kommentar
ja, vi har jo C6'n, nesten like fransk gangster som de gamle :)

SM kan jeg ikke huske å ha sett før. den var jo for kul!

911 er selvfølgelig rett, om det er en turbo vet jeg ikke.

Bilde jeg brukte forrige gang var en blå Citroen Sm med stygge lykter som skulle imøtekomme amerikanske regler.

Uten at jeg har sittet i en nyere 911 så tror jeg at det kun er turbomodellen som har turbotrykk-måler. Siden tråden handler om designkjenetegn slenger jeg ut denne:

BRICK%20Red%20W%20GROUT%20.jpg

Hvem var lenge kjent for å basere modellene sine etter det samme desingprinsippet?

(Populært merke blant dagens ungdom.)

:)

Endret av warpig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...