Groening Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Har bestilt en ny pin connector og håper på at dette løser problemene til mine foreldres gamle NES. Vi tok den ned i vinterferien etter rundt 13 år på loftet (ble ødelagt etter at vi lånte den bort ), og da virket den en gang. Fikk spilt noen runder med det eneste spillet vi har (Flintsones: Save Dino and *something* elns), og ble så skuffet når den ikke virket neste dag at jeg har letet etter en måte å reparere den på. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Yupp , skal love deg at bytte av pin connectoren er det smarteste. blir som ny hele NES maskinen Trodde det nesten ikke var sant. Et trykk og det funket Gjorde dette selv for noen år siden , samt at jeg gjorde Nes maskina sonefri , det var også simpelt Riktignok ikke alle ntsc spill som kjørte 100% smooth , men de fleste funket Lenke til kommentar
Groening Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Hvordan gjør du den sonefri da? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Er det mulig å reparere den igjen?! :O Og jeg som kastet min + 150ish spill for "bare" 3-4 år siden Endret 19. mars 2008 av kimaasen Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hvordan gjør du den sonefri da? Jeg fant en veiledning på internett. Var bare og klippe av en stor connector på en av chipene eller hva det het den gang, var smertefritt . Er veiledning her : Linky Og mer info om bytte av connector : Linky Forøvrig ligger det ganske mye info på den siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå