Gå til innhold

Fujitsu Siemens mot flatskjerm via vga kabel

Anbefalte innlegg

Mine foreldre har en relativt ny laptop fra Fujitsu Siemens, når de prøver å koble den opp mot deres samsung 40" flatskjerm, blir Skjermen på Laptoppen Svart og de får beskjed på tv sjermen at MODUS STØTTES IKKE.

Pcen må startes på nytt når de kobler kabelen fra tven igjen..

jeg har selv samme type flatskjerm, men en acer travelmate 5520, denne fungerer perfekt mot tven via VGA kabelen..

jeg har dessverre ikke allverdens greie på akuratt dette, kan det være noen innstillinger som må gjøres på mine foreldres tv eller laptop??

Håper noen kan hjelpe oss med dette, noen som har opplevd det samme?? hvordan løste dere det da??

MVH Dennis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Analyse: Modus støttes ikke = skjermen er ikke laget for å vise den oppløsningen som PCen prøver å sende til skjermen. Det har ingenting med kabelen å gjøre eller noe sånt.

Løsning: Endre oppløsning på PCen din til en som skjermen kan vise.

Tips: Mange nyere HD-skjermer kan ikke vise lave oppløsninger. Ideelt sett bør du bruke skjermens sanne oppløsning, men hvis ikke så er 1280x720 en oppløsning som nesten alle HD-TV'er og PC skjermer takler. Det står sikkert også i TV'en manual hvis du vil gå mer vitenskapelig til verks og unngå å måtte gjette.

Vel bekomme ;)

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...