mariusberg Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Heisann. Jeg har en 46 tommer full hd tv med sorund anlegg. Jeg tenkte og bygge en pc som jeg kunne streame filmer og musikk fra, men så kom jeg over denne LINK Så mitt spørsmål er da om jeg skal gå for pc eller en sånn en, den er jo billigere og virker like bra.. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Det er nok en veldig god løsning og enkel men savner også mange funksjoner. Brukes selv en DSM-320RD som jeg syns er grei men også litt enklere. Den er jeg veldig fornøyd med og veldig enkel installasjon. Men den har sine begrensninger. Selv kommer jeg nok og kjøpe meg en stue pc selv om dette er vanskeligere og tar mye lengre tid og sette opp. Lenke til kommentar
mariusberg Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 hva slags funksjoner da? jeg skal bare streame film og musikk fra pcen min i en annen etasje. Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Den streamer bare musikk, film (divx, avi etc) og bilder. Du må sette opp en Host på en pc der biblioteket er. Siden er det mer eller mindre oppe og går. Utrolig enkelt vil jeg si. Eneste ulempen er jo at den ikke tar h.264, x.264, .ts eller .iso osv. Men som en enkel lösning er den veldig bra. Lenke til kommentar
mariusberg Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 så jeg som skal spille av *.img filer xvid og sånt, da blir det et problem da? Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 .img filer fungere ikke men xvid skal fungere. Den tar de vanlige filene på ca 700mb uten problemer. Lenke til kommentar
mariusberg Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 så da må jeg bygge en pc da? Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Tenkte også å kjøpe meg en stuepc, men årna ps3 og fant fort ut at jeg ikke trengte det lenger. Du kan legge inn linux på ps3'en og gjøre mye gøy der, ellers så er det ikke noe problem å streame filmer/musikk til "original" ps3 fra en data. Lenke til kommentar
mariusberg Skrevet 27. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2008 Tenkte også å kjøpe meg en stuepc, men årna ps3 og fant fort ut at jeg ikke trengte det lenger. Du kan legge inn linux på ps3'en og gjøre mye gøy der, ellers så er det ikke noe problem å streame filmer/musikk til "original" ps3 fra en data. har ps3 men hvordan vil det der funke da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå