Emancipate Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hun forsto aldri at Thailand ikke lå i syden. Noe sier meg at det er poster som ikke har forstått alt her. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Noe sier meg at trådstarter har problemer med å skille mellom ting som er litt morsomt/veldiv morsomt. Lenke til kommentar
dolph1234 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Noe sier meg at det er tatt ut av helheten Lenke til kommentar
kommer Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Noe sier meg at vi må slutte å si "Noe sier meg". Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Noe sier meg at du må slutte å si at vi må slutte å si "Noe sier meg". Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Noe sier meg at dere har fritissproblemer. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Noe sier meg at dere har fritissproblemer. Buzzword for at smekken er åpen, eller en form for blotting? Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Noe sier meg at dere har fritissproblemer. Buzzword for at smekken er åpen, eller en form for blotting? Mangel på lukkemuskel... Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Syden er ikke én spesiell plass, bare en fellesbetegnelse på plasser synnaførr. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Noe sier meg at dere har fritissproblemer. Buzzword for at smekken er åpen, eller en form for blotting? Haha :!: Hahah! :!: Gullkorn. ^-^ Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Syden er ikke én spesiell plass, bare en fellesbetegnelse på plasser synnaførr. Men da ligger jo både Trondheim og Oslo i syden! Siden de ligger "synnaførr" der jeg er nå. Ellers syntes jeg utviklingen i tråden var langt morsommere enn originalposten Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Syden er ikke én spesiell plass, bare en fellesbetegnelse på plasser synnaførr. Men da ligger jo både Trondheim og Oslo i syden! Siden de ligger "synnaførr" der jeg er nå. Ellers syntes jeg utviklingen i tråden var langt morsommere enn originalposten Yes. For meg er Trondheim og Oslo syden. Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Haha! Førstepost var ikke morsom i det hele tatt, men tråden har allrede utviklet seg til et gullkorn Jeg sliter med å holde latteren inne nå! Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Enig. Ser godt poenget i førsteposten, men det var ikke morsommere enn at jeg ikke rørte på lattermusklene engang. Når jeg leser resten av tråden greier jeg ikke å holde lattermusklene stille, for å si det sånn.. :!: Endret 22. mars 2008 av Hanky_ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Haha! Førstepost var ikke morsom i det hele tatt, men tråden har allrede utviklet seg til et gullkorn Jeg sliter med å holde latteren inne nå! Hahahahha, true! :!: Det bildet som ble postet var win. "Your shipment of FAIL, has been delivered" Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Takk for den fine båten! Beklager å måtte si at den ble levert ved feil kai. Kan du være snill å flytte den til andre siden av piren!? Lenke til kommentar
vgard Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Takk for den fine båten! Beklager å måtte si at den ble levert ved feil kai. Kan du være snill å flytte den til andre siden av piren!? Dere får ha meg unnskyldt, men kunne ikke la være.. *barnsligLOL* (jaja, jeg vet jeg vekka en 'død' tråd, men istedenfor å 'whine' kan du jo bare finne en annen tråd å lese på..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå