k1mzor Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hvordan middel bruker dem på bilbutikker, for å få den "ny bil lukten"? Hva heter middelet, eller finnes det erstatninger som wonderbaum? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Chemical Guys - Leather Scent er det nærmeste jeg har kommet i alle fall. Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Enig med RS125, bruker denne selv.. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hvis du også bruker Optimum Protectant på vinyl, lær og plast, får du en matchende lukt. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Chemical Guys - Leather Scent er det nærmeste jeg har kommet i alle fall. Har brukt CG Leather Scent ofte og den gir den nybillukten du er ute etter. Har brukt den i min Touran 2007 mod. 4 ganger, og lukten varer leenge! Kun 3-4 spray på gulv eller på stoffseter så sitter nybillukten igjen leeenge. Du får kjøpt den hos www.scandicshine.no Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Wunderbaum - New Car - Blue Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 De som synes blå wunderbaum lukter ny bil, kan aldri ha sittet i en ny bil Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 De som synes blå wunderbaum lukter ny bil, kan aldri ha sittet i en ny bil Hahaha... så enig er det lenge siden jeg har vært med noen... hehe.. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Wunderbaum lukter godt, men blir ikke det samme som ny bil nei.. I v70en hadde jeg nybillukt i mange måneder Lenke til kommentar
Itagun Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Wunderbaum lukter godt, men blir ikke det samme som ny bil nei.. I v70en hadde jeg nybillukt i mange måneder Du har jo bare ikke peiling! Wunderbaum er "last year", det burde TIL OG MED du også vite... Wunderbaum skaper uhyggelighet i bilen, bare noe tull! Hjelpes.. Hva skjer med folket? Trodde jeg snakket med noen som har peiling på biler.. Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 tectyl lol. du får sagt det du hehe hvor får man kjøpt denne Chemical Guys - Leather Scent?? bor i bergen Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 tectyl lol. du får sagt det du hehe hvor får man kjøpt denne Chemical Guys - Leather Scent?? bor i bergen Les? www.scandicshine.no Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 ok. husker å ha lest det ja når du nevner det, men hadde håpet å finne i butikk Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Utmerket produkt, akkurat hva jeg var ute etter Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå