Gå til innhold

New Red Alert 3 Screens Revealed!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Niiiice! Massevis av Kirov Airship! Dette blir bra saker!

Leste en finfin artikkel om basevygging i Gamereactor i går, med at man kan velge om man vil ha basen på land eller i vann.. blir bra saker!

Endret av alfabanan
Lenke til kommentar

OMG!! Det er Red Alert 2 med oppgradert grafikk jo! :new_woot: Var redd de skulle endre og ødelegge alt. Herlig! Er det satt noen slippdato?

EDIT: Leste det ikke var satt noen slippdato nå i linken din :p Men er det noen spekulasjoner om når det kommer? I år liksom?

Endret av Überadri
Lenke til kommentar
OMG!! Det er Red Alert 2 med oppgradert grafikk jo! :new_woot: Var redd de skulle endre og ødelegge alt. Herlig! Er det satt noen slippdato?

EDIT: Leste det ikke var satt noen slippdato nå i linken din :p Men er det noen spekulasjoner om når det kommer? I år liksom?

Hørte rykter om at det skulle komme beta\demo version på sen sommeren en gang

Lenke til kommentar

Håper det blir bedre enn Red Alert 2.

Jeg husker jeg hadde Collectors Edition og saker av Red Alert, og spilte vel omtrent ikke annet i gud vet hvor lenge, også kom toeren som var en helt OK spillopplevelse for min del.

Det ser i alle fall fristende ut nå igjen :)

Lenke til kommentar

det jeg lurer mest på er hvordan "mat" (tiberium:P) sankinga fungerer? Kompisn min slår meg alltif pga han hunter "mat bilan" mine..:p håper det er litt ala generals sånn att du kan tjene penger uten å ha harvestere ute å kjøre hele tiden.. (bruker å bli så forbanna når han tar mat bilan mine att jeg disconnecter hehe)

Lenke til kommentar

I Red Alert-serien heter ressursene "ore", og i RA1 og RA2 har dette vært den eneste metoden for å generere cash. I RA2 slapp man også å lagre ressursene i siloer. Men hadde absolutt vært bra om man kunne fått det til på andre måter.

Jeg leste ett sted at man i RA3 også kunne hente ressurser både til lands og til vanns, så det kan bli spennende :).

Mvh,

Mads

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...