gamingplane Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Mange snakker om at AMD prossesorene nå er mye bedre en windows, men linux er vel like bra? Jeg har selv Windows XP prossesor og er kjempefornøyd,men har hørt at den nye Linux-versjonen er bedre,alle sier at Radeon er bedre en nvidia, men jeg liker prossesorer bedre =) Vennen min sier at windows bare er et operativsystem,men det sier han bare fordi han er misunnelig fordi han har INTEL,som er mye dårligere,etter min mening.. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Nå lever jeg minst 20 år mer. Takk for det gamingplane :wink: Lenke til kommentar
gamingplane Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Hva er så morsomt med dette?! Kan dere ikke skrive seriøse svar,takk?! Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hva er så morsomt med dette?!Kan dere ikke skrive seriøse svar,takk?! Ja, når du kommer med ett seriøst spørsmål..... Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hvordan er det mulig å i det hele tatt kunne svare seriøst på denne slags forbanna vas? Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Unge jedi, du har ennå mye å lære... Lenke til kommentar
gamingplane Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Hvordan er det mulig å i det hele tatt kunne svare seriøst på denne slags forbanna vas? Ja,og hva er det du ikke forstår,jeg spør dere jo simpeltent bare om AMD er bedre en Windows-prossesorer,eller om Linux har større hastighet på sin cpu?! Er den nyeste prossesoren til ATI med en eller to CPU? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Orker ikke slik humor så sent. Jeg skal snart på jobb, du skal snart på skolen Du trenger ikke prøve å være seriøs engang, fordi alt du skriver er "morsomt", så ingen tar det seriøst. God natt Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Hvordan er det mulig å i det hele tatt kunne svare seriøst på denne slags forbanna vas? Ja,og hva er det du ikke forstår,jeg spør dere jo simpeltent bare om AMD er bedre en Windows-prossesorer,eller om Linux har større hastighet på sin cpu?! Er den nyeste serveren til ATI prossesoren med en eller to CPU? som jeg ser det, har du blandet sammen operativ systemer og prosessorer i en stor lapskaus. hmm...jeg har en følelse av at dette gjort litt med vilje ? am I right ? Lenke til kommentar
gamingplane Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 OOps hehe har visst rotet litt til her med ord og utrykk. Jeg er ikke så veldig datakyndig og kan ikke så mye,men det jeg mener å spørre om er om at Windows prossesorer (er det riktig navn?)har større ytelse en AMD prossesorer (riktig?) håper dere skjønner spørsmålet =) Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Ja det har du. Fant du det endelig ut go on :wink: Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 OOps hehe har visst rotet litt til her med ord og utrykk.Jeg er ikke så veldig datakyndig og kan ikke så mye,men det jeg mener å spørre om er om at Windows prossesorer (er det riktig navn?)har større ytelse en AMD prossesorer (riktig?) håper dere skjønner spørsmålet =) Det kommer an på hvor mye tannpasta du har smørt på hovedkortet... Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Siden du tilsynelatende er seriøs.... AMD lager prosessorer og deres nå nyeste serie heter AMD XP, Intel lager også prosessorer og deres nyeste serie heter Pentium 4. Microsoft lager bl.a. operativsystem, deres nyeste forbruker operativsystem er Windows XP. Linux er også et operativsystem. At XP går igjen i Microsoft of AMD sine produkter er helt tilfeldig (strengt tatt er det ikke det, siden meningen er nettopp at man skal bli forvirret, men det er bare reklame triks) Cobos Lenke til kommentar
gamingplane Skrevet 25. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2003 Siden du tilsynelatende er seriøs....AMD lager prosessorer og deres nå nyeste serie heter AMD XP, Intel lager også prosessorer og deres nyeste serie heter Pentium 4. Microsoft lager bl.a. operativsystem, deres nyeste forbruker operativsystem er Windows XP. Linux er også et operativsystem. At XP går igjen i Microsoft of AMD sine produkter er helt tilfeldig (strengt tatt er det ikke det, siden meningen er nettopp at man skal bli forvirret, men det er bare reklame triks) Cobos Takk for svaret Jg har ikke operativsystem,bare XP prossesor tror jg.. Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Siden du tilsynelatende er seriøs....AMD lager prosessorer og deres nå nyeste serie heter AMD XP, Intel lager også prosessorer og deres nyeste serie heter Pentium 4. Microsoft lager bl.a. operativsystem, deres nyeste forbruker operativsystem er Windows XP. Linux er også et operativsystem. At XP går igjen i Microsoft of AMD sine produkter er helt tilfeldig (strengt tatt er det ikke det, siden meningen er nettopp at man skal bli forvirret, men det er bare reklame triks) Cobos Takk for svaret Jg har ikke operativsystem,bare XP prossesor tror jg.. Den som virkelig burde bli ledd av er cobos som i det hele tatt kommer med det der til en som er................ Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Det kommer an på hvor mye tannpasta du har smørt på hovedkortet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå