Heimdal Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 hei. Jeg har et stor prob med varmen i pcen min. ligger på ca 65 grader, idel, og stigger ved bra bruk. så lurte på om jeg ville tjene noe på å bytte kabinett til http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?A...TNR=CSA6000CSAW. Må ialefall prvøe å få ned tempen på pcen til 55 max temp. bruker no en annen vifte. til http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...28&GrpID=5&s=pl men det ble de ikke, kune mye stillere:) har ikke planer om vannkjøling på denne pcen, annen vifte? alle tips taes med takk Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Alpha PAL 8045 med en rel. kraftig papst vifte. Det gjør susen! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 BTW: Kjøp Chieftec Big Tower. (Dragon Series, blå) Ikke kjøp midi-tower.. det er IKKE lurt om du kanskje skal ha vannkjøling. Det fikk jeg merke nå nettopp :-? Lenke til kommentar
Heimdal Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 kommer sikekrt ikke til å kjøpe med vannkjøling. Cheftec sine mide tower er ikkeså små heller, men ikke stor, men vil helst a haeminium og thermel take sitt, men det er kun i midi?? Eg får se hva eg gjøre. vis den lighger på 67 skulel den da hakke i spilelt c&c genrales da, har god nok pc, på dårligs bilde. sitter på en p833, hakker ikke, emn går tregere? elelr er det kansje hovekdort eller skjermkort. Lenke til kommentar
Heimdal Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 var lite med tips.. her i gården. noen jo være noen flere som har tips Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Jeg har også et problem med denne kjøleren (Silent Breeze)! Får rett og slett altfor høy varme. Har en XP1800+@XP2000+ og bruker arctic silver og da får jeg 56 grader når prosessoren går på tomgang. Prøvde med flere kabinettvifter: coolermaster 92x92, coolermaster 80x80 og papst 12dB inn og Titan alu 80x80 + strømforsyning ut. Alle - strømforsyning på 7Volt. Tror rett og slett denne silent breeze-kjøleren suger! Selve ribben er ikke varm, så det virker som om kjøleren rett og slett ikke får god nok kontakt! Lurer på hva jeg skal gjøre. Har et Chieftech mid-kabinett med asfaltmatter... (og luften som kommer ut av maskinen er ikke varm!) Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Det er en grunn til at vifta heter "Silent", da. Bytt den ut med en vifte som bråker litt mer så vil du nok merke en forskjell i temp'en. Bruk kjølepasta, selvfølgelig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå