korjan Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hei ! Jeg trenger hjelp til å velge en fotoskriver med alt jeg trenger av tilbehør. Jeg har så og si null peiling. Trenger ikke være det beste av det beste, men må være ok kvalitet! Utskriftene skal i hovedsak brukes til å henge på veggen hos meg selv og familie og venner. Jeg tar også en del sportsbilder, og det kan bli aktuelt og skulle selge noen av mine egne utskrifter til en rimelig penge, så jeg må altså ha litt kvalitet. Har fortiden ikke råd til å gå så mye over 4000,. for hele pakken, så lurte på om det var noen som kan anbefale meg noen ok skrivere og fotopapir/blekk osv? Mvh Ørjan Lenke til kommentar
EspenE Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 HP Photosmart Pro B8350 skulle jeg tro gir bra kvalitet innenfor budsjettet ditt. Den kan skrive ut i opptil A3 størrelse. Pris +/-3000.- mener jeg å huske. NB! dette er ingen multifunksjon. Skal du ha det er det stort sett A4 som er tilgjengelig til budsjett, og min personlige favoritt her er Canon MP970 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå