Gå til innhold

Høy og tynn, vil bli alikevell bli stor!

Anbefalte innlegg

Er 1.94cm høy, og veide ca 87kg. Har vært i storform i det siste året, men fikk influensa i forrige uke. Da sank jeg helt ned på 80 kg. Føler meg tynn som faen. De omkring meg synes også jeg har blitt så tynn. Dette tærer på selvtilliten, og dermed ber jeg dere om hjelp. Har ikke råd til enda et kort på treningssenteret, så alt annet får duge.

Mat er hovedregelen forstår jeg, er innstillt på å spise myyye mere, men er heller usikker på trening. Vil fokusere mye på lår og legger, samt armer. Håper dere ikke misforstår meg. Skal ikke bli stor, men heller litt småkraftig istedet for tynn.

Håper på svar! På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

som sagt utallige ganger her så må man trene hele kroppen (selv om man vet hvor man har vondt :!: ) det er det beste..og bare trene enkelte kroppsdeler er egentlig ganske bortkastet... må innrømme at det ser dumt ut med digre armer og ett skikkelig kyllingbryst?

for at du skal legge på deg må du spise mer enn du forbrenner - som er ganskelogisk egentlig ;) det kalles kcl overskudd - ligger du under legger du ikke på det...

anbefaler deg ihvertfall og kjøre baseøvelser da dette er knall....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...