tadcomp Skrevet 25. februar 2003 Del Skrevet 25. februar 2003 Les, alle T720-eiere og vær glad: T720i har en kameramodul som kan spara upp till 48 kort och den kan rotera i 180 grader - vilket gör det enklare att ta kort på sig själv i olika poser. Några mer detaljer om digitalkameramodulen har vi inte i nuläget. Den kommer i alla fall att kosta mellan 1300 och 1500 kronor. T720i:s pris kommer att ligga på runt 4000 kronor. Man kan också köpa T720i och kameran som ett paket. På det har vi dock inga prisuppgifter. Har man en T720 kan man uppgradera den hos serviceombud, så blir det en T720i - det vill säga man kan plugga in kameramodulen. Det verkar gå på ett ut om man köper en ny T720i eller en T720, som man sedan uppgraderar. En T720 kostar runt 3500 kronor idag, och uppgraderingen går troligen på runt 500. Paketet borde dock bli något billigare. Exakt när T720i och kameran ska släppas är oklart i dagsläget eftersom en detalj i programvaran ska korrigeras först, enligt Motorola. Något som uppges ta runt två veckor. Säkert är i alla fall att T720i ska släppas på den svenska marknaden under kvartal 1. Kilde: www.mobil.se Link: http://www.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=6258&sid=1 Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Hva er forskjellen på t7200 og t720 i versionene da? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 i-versjonen har MMS, mulighet for kamera, og når den selges som i, er det et nytt batteri med i pakka, et som holder 230 timer, mot 170 i vanlig... Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 E-post-klienten er ikke med i T720i. Personlig vil jeg heller ha mulighet for e-post enn MMS. Og det kameraet man kan koble på skal være ganske dårlig, så jeg har ikke tenkt å oppgradere til T720i Lenke til kommentar
cnil Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 kameraet er det dårligeste på mobilmarkedet, og det syns jeg er veldig skuffene av motorola. menmen kamera er kamera... Kvalitetsmessig imponerer ikke kameraet fra Motorola. På telefonene fremstår bildene som uskarpe, grynete og med lite farge. Uten datakabel er det heller ikke lett å sende bildet til en PC. I så fall må du sende den som MMS til en e-postadresse.... ...oppdateringsfrekvensen er lav. Det gjør det vanskelig å sikte inn motivet. Først når du har holdt kameraet i ro noen sekunder får du se hva du faktisk tar bilde av. Fra du trykker på utløserknappen til bildet er tatt går det også et par sekunder. Da er det bare å håpe at motivet fortsatt er der når utløseren slår inn. Les hele artikkelen om t20i. Ellers synes jeg at t720i virker som en veldig bra telefon - i og med at sms problemene er vekke og at det er støtte for mms. da er det selfølgelig dumt at e-post muligheten er tatt bort - men det viser kanskje bare at t720i er tenkt enda mer mot ungdom en sin forgjenger. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 mot 170 i vanlig... håh, håh! jeg skulle likt å se den personen som gikk med en t720 i lommen uten å lade den på en uke. og den artikkelen.. "For bergensere er det verdt å merke seg at du kan dreie linsen rundt slik at du får se deg selv i displayet. Så kan du ta bilde av deg selv og sende det til folk du kjenner. " bergensere? wft? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 10. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2003 bergensere? wft? , kanskje Bergensere er sånn da? Dett burde vel du vite, du som bor i Bæærgen... Liker du å ta bilder av deg selv med digitalkameraet ditt? Eller med CommuniCam, om du har, hehe Lenke til kommentar
j-co Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 snooooop....ah skal kun ta bilder av meg selv...JES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå