Gå til innhold

Har jeg ødelagt snowboardet mitt?

Anbefalte innlegg

Hei,

da jeg ankom det lokale annlegget mitt i går morges oppdaget jeg til min forferdelse at brettet hadde fått en bulk/sprekk på undersiden.

Stålkanten har fått et lite hakk, og er bøyd utover. Dette gjør at det er en åpning mellom stålkanten og brettet, så det kommer snø inn i mellom.

Hele åpningen er 12-13 cm lang, og på det meste 2-3 mm bred.

post-55595-1205871664_thumb.jpg

post-55595-1205871728_thumb.jpg

Skaden er ca. midt på brettet, helt ute på kanten. Jeg kjører regular og det er på min helkant.

Jeg aner ikke hvordan jeg har fått det, men har mistanke om at det har kommet fra en rail.

Hva skal jeg gjøre med det? Er brettet ødelagt for alltid, og hvor kan jeg eventuelt få fikset det? Siden snøen nå kommer i kontakt med trekjernen, har jeg hørt at brettet råtner opp innvendig..?

Dum som jeg var, stod jeg 4-5 timer med det i går, siden jeg ikke gadd å dra hjem igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

alt kan fikses. men ikke kjør med brettet sånn for da kommer det fukt i kjernen. finnes folk som kan fikse det. går til og med an og fikse brettet om det har knekt tvers. undersøk litt så finner du nok noe!

edit: spør i et skisenter der er det kanksje noen som kan svare deg på hvor det finnes slike steder som kan fikse det.

Endret av M-J
Lenke til kommentar

Du kan jo prøve å lime det med aralditt eller noe. Eller dra til en sportsbutikk så fikkser de det sikkert

Tror ikke brette blir veldig mye mer ødlagt av å kjøre med det sånn. Har knukket stålkanten før jeg å, kjørte bare videre med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...