Gå til innhold

Brukt HV Mauser

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en gammel onkel som jeg har fått noen våpen av. Han har også en HV Mauser som jeg ikke er interessert i å overta, og vi lurer på om det er noen som vet hvor mye man kan få for den hvis den selges?

Overtok også et litt spesielt våpen fra han. En tysk mauser som han stjal fra tyskerne under krigen. Denne har han laget ny stokk til og skiftet løp i slik at kaliberet nå er 6.5x55. I den forbindelse lurer jeg på hvor mye det vil koste å få montert kikkertsikte på denne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg har en gammel onkel som jeg har fått noen våpen av. Han har også en HV Mauser som jeg ikke er interessert i å overta, og vi lurer på om det er noen som vet hvor mye man kan få for den hvis den selges?

Overtok også et litt spesielt våpen fra han. En tysk mauser som han stjal fra tyskerne under krigen. Denne har han laget ny stokk til og skiftet løp i slik at kaliberet nå er 6.5x55. I den forbindelse lurer jeg på hvor mye det vil koste å få montert kikkertsikte på denne.

hei

vis det er en orginal mauser i normal stand så ligger det rundt 1000 lappen

det er litt vanskelig og svare på kikkert spørsmålet, det kommer jo ann på åssen kasse det er også kommer det ann på va slags kikkert og montasje du vil ha.. fortell litt mer så ska eg se og eg kan hoste opp et svar hehe...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...