SirLee Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hei. Jeg har en gammel onkel som jeg har fått noen våpen av. Han har også en HV Mauser som jeg ikke er interessert i å overta, og vi lurer på om det er noen som vet hvor mye man kan få for den hvis den selges? Overtok også et litt spesielt våpen fra han. En tysk mauser som han stjal fra tyskerne under krigen. Denne har han laget ny stokk til og skiftet løp i slik at kaliberet nå er 6.5x55. I den forbindelse lurer jeg på hvor mye det vil koste å få montert kikkertsikte på denne. Lenke til kommentar
audifreek Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 du får nok ikke mere enn 1000-1500 for den hv mauser Lenke til kommentar
Gunslinger Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Hei. Jeg har en gammel onkel som jeg har fått noen våpen av. Han har også en HV Mauser som jeg ikke er interessert i å overta, og vi lurer på om det er noen som vet hvor mye man kan få for den hvis den selges? Overtok også et litt spesielt våpen fra han. En tysk mauser som han stjal fra tyskerne under krigen. Denne har han laget ny stokk til og skiftet løp i slik at kaliberet nå er 6.5x55. I den forbindelse lurer jeg på hvor mye det vil koste å få montert kikkertsikte på denne. hei vis det er en orginal mauser i normal stand så ligger det rundt 1000 lappen det er litt vanskelig og svare på kikkert spørsmålet, det kommer jo ann på åssen kasse det er også kommer det ann på va slags kikkert og montasje du vil ha.. fortell litt mer så ska eg se og eg kan hoste opp et svar hehe... Lenke til kommentar
cracy-john Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Visst du klarer skaffe et bilde kan eg gi deg et bud.. John Lenke til kommentar
minos66 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 faren min fkk en for 500 kr fra hv, du kan se hakekorset inngravert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå