Gå til innhold

Har eg sitt lyset?


Anbefalte innlegg

Det er derfor kristendomen eksisterar i dag. Uvitande folk som opplevar annfall, som dette. - Det kan jo umogleg vere noko anna enn 'gud' (merk: liten 'g'), siden dei ikkje veit stort betre.

 

Se på dette som eit eksempel. Hadde ikkje du fått greier på kva som virkeleg foregikk, hadde du antakeligvis fortsatt trudd at dette var ein 'åpenbaring' eller noko anna tull.

Endret av -Evolution-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har fått eit teikn frå Gud. Det veit du innerst inne og, berre innrøm det.

 

edit: og gjer meg ein teneste, ikkje høyr på det pisset forskarspirane prøvar og manipulera hjernen din med. du veit kva du såg

 

Hehe, håper du kødder :D

 

Forskere er noe dritt, ødelegger eventyr-verdener med logikk og fornuft!

Fysjom!

Hadde det ikke vært for forskere og skeptikere, hadde vi enda trodd at jorda var flat, og det var bedre sånn.

 

Hehe, nei eg køddar ikkje :D

 

Hadde det ikje vore for gud så hadde ikkje forskrar eksister, og det hadde heller ikkje vore noken jordklode, anten den var flat eller trikanta eller rund

Lenke til kommentar
Du har fått eit teikn frå Gud. Det veit du innerst inne og, berre innrøm det.

 

edit: og gjer meg ein teneste, ikkje høyr på det pisset forskarspirane prøvar og manipulera hjernen din med. du veit kva du såg

 

Hehe, håper du kødder :D

 

Forskere er noe dritt, ødelegger eventyr-verdener med logikk og fornuft!

Fysjom!

Hadde det ikke vært for forskere og skeptikere, hadde vi enda trodd at jorda var flat, og det var bedre sånn.

 

Hehe, nei eg køddar ikkje :D

 

Hadde det ikje vore for gud så hadde ikkje forskrar eksister, og det hadde heller ikkje vore noken jordklode, anten den var flat eller trikanta eller rund

 

Det er et veldig fint argument Schnell, hvis du snakker med en som er kristen.

 

Snakker du med en som ikke er kristen skjønner sikkert du også at den forklaringa ikke holder mål.

Lenke til kommentar
Du har fått eit teikn frå Gud. Det veit du innerst inne og, berre innrøm det.

 

edit: og gjer meg ein teneste, ikkje høyr på det pisset forskarspirane prøvar og manipulera hjernen din med. du veit kva du såg

 

Hehe, håper du kødder :D

 

Forskere er noe dritt, ødelegger eventyr-verdener med logikk og fornuft!

Fysjom!

Hadde det ikke vært for forskere og skeptikere, hadde vi enda trodd at jorda var flat, og det var bedre sånn.

 

Hehe, nei eg køddar ikkje :D

 

Hadde det ikje vore for gud så hadde ikkje forskrar eksister, og det hadde heller ikkje vore noken jordklode, anten den var flat eller trikanta eller rund

Det samme skjedde med meg, har du også fått et kall fra Odin? Enig med schnell, du burde ikke la deg lure av de andre, den o'store Odin har kallt deg

Lenke til kommentar
Det er et veldig fint argument Schnell, hvis du snakker med en som er kristen.

 

Snakker du med en som ikke er kristen skjønner sikkert du også at den forklaringa ikke holder mål.

 

Selv for de som er kristne så betyr ikke sånne ting som dagdrømming og rare fenomener at man har fått en åpenbaring fra Gud...

Lenke til kommentar
Det er et veldig fint argument Schnell, hvis du snakker med en som er kristen.

 

Snakker du med en som ikke er kristen skjønner sikkert du også at den forklaringa ikke holder mål.

 

Selv for de som er kristne så betyr ikke sånne ting som dagdrømming og rare fenomener at man har fått en åpenbaring fra Gud...

 

Poenget mitt er at i en diskusjon (kristen vs ikkekristen )vil ikke en kristen komme noen vei med å bruke argumenter som Schnell bruker. Rett og slett fordi den ikkekristne ikke tar innover seg at gud har skapt noe/gjort noe.

 

men hvis dagdrømming og rare fenomener for en kristen ikke betyr at man har fått en åpenbaring fra gud.. Hva mener du Schnell er? ikke tro han er alene.

Lenke til kommentar
Poenget mitt er at i en diskusjon (kristen vs ikkekristen )vil ikke en kristen komme noen vei med å bruke argumenter som Schnell bruker. Rett og slett fordi den ikkekristne ikke tar innover seg at gud har skapt noe/gjort noe.

 

men hvis dagdrømming og rare fenomener for en kristen ikke betyr at man har fått en åpenbaring fra gud.. Hva mener du Schnell er? ikke tro han er alene.

 

Jeg kan ikke svare for Schnell eller andre kristnes synspunkter. Jeg selv mener at det er mulig å få åpenbaringer, men da vil man ikke spørre seg selv "har jeg fått en åpenbaring?", og man vil heller ikke gjøre denne åpenbaringen gjenstand for diskusjon. I bibelen står det jo f.eks. om Paulus og Johannes som fikk åpenbaringer, og da var det jo snakk om veldig konkrete ting som skjedde. I tilfellet til trådstarteren så vil jeg anta at det hele kan forklares med naturlige årsaker.

Lenke til kommentar

http://paranormal.about.com/library/weekly/aa112000a.htm

 

How can you prevent sleep paralysis? According to clinical research, you may be able to minimize the episodes by following good sleep hygiene:


  • get enough sleep
  • reduce stress
  • exercise regularly (but not too close to bedtime)
  • keep a regular sleep schedule

"For some people this may not be possible, however," says Florence Cardinal, "so instead let's look at ways to escape from the grip of sleep paralysis. The best remedy is to will yourself to move, even if it's only the wiggling of your little finger. This is often sufficient to break the spell. If you can manage it, scream! Your roommate may not appreciate it, but it's better than suffering through a long and fear-filled episode. If all else fails, seek professional help."

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hadde selv dette i en periode. I begynnelsen var det ekstremt ekkelt. Men etterhvert ble jeg litt vant til det. Fant også ut at du får det bare når du ligger på ryggen, fikk det aldri når jeg lå på siden.

 

Er en del teorier på denne tingen, men paralysen skjer nok bare når du holder på å våkne, men selve søvn paralysen ikke har "slått seg av". Om det skjer med andre, så er det bare å ta det med ro, fordi det går bort etter 10 sekunder eller noe :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...