Nemesis90 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hei som emne tittel sier lurer jeg veldig på dette, skjønner meg ikke helt på programet, og får ikke brukt itunes, fordi jeg finner ikke en versjon som støtter xp64bit :s er faen meg helt latterlig, får ikke brukt sharepod, ikke itunes osv.. blir rett og slett forbanna på hvor invikla 64bit windows skal være med enkelte ting. BEKLAGER AT JEG BRUKER DETTE FORUMET, men skal på hytta imorgen og er veldig lysten på og få over litt musikk, så om noen her kan hjelpe så blir jeg veldig veldig glad! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Har du gått på verktøy -> alternativer -> flyttbare/ lyd enheter og huket av på ipod? Kan være enig med deg i at det er dumt at enkelte programmer ikke virker i windows, men det tåpeligste er jo apples itunes-påfunn. De gjør det vanskeligere enn det burde være. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Kanskje dette kan hjelpe deg på vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå