Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC-en fryser under spilling.

Anbefalte innlegg

Hei!:)

Når jeg skal spille enten Test Drive Unlimited, Ship Simulator 2006 eller Flight Simulator X Fryser PC-en min seg.

Det som skjer er at det kommer en brrrrrrrr-lyd og skjermen fryser. Jeg får da ikke til å gjøre noe annet enn å restarte maskina. Noen som vet hva som kan gjøre til at dette skjer?

Jeg har:

AMD Athlon 64X2 Dual Core Processor 4400+. 2,29 GHz, 2,00 GB ram.

XFX Geforce 8500GT

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rart hvis det er installert feil drivere også, da det er folk på komplett.no som har gjort det.

Sikker på at jeg ikke mister garantien? Er en sånn lapp av noe slag som er klistret over så må rives av for å åpne det. Får prøve å laste ned en sånn temperaturmåler.

post-156406-1205936173_thumb.jpg

Endret av Larsinnj
Lenke til kommentar

Før når jeg spillte wow, hadde jeg samme feilen at PCen frøys seg vær gang jeg skulle logge meg inn... Da fant jeg ut at det var pga viftene. Fordi det var så mye støv på dem at det da frøys. om du sjekker om det er mye støv på viftene, kan det være derfor...

Lenke til kommentar

jeg har akkurat samme problem, og jeg har speedfan 4.33 som viser temparaturene, når jeg spiller går skjermkortet opp i 50 grader eller mer, og da fryser skjermen og lager en lyd.. men hvis jeg har hatt på pcen lenge å så går inn og spiller når kortet er bare 35 grader kan det skje. har hadd den inn på rep men de klarte ikke å fikse det

PS: kjøpte min pc på komplett også

Lenke til kommentar

har ikke fått fiksa problemet enda.. sliter med å finne et svar jeg og :/ har du sånn at den klikker hvis du spiller ca 45 min? og den klikker hvis du akkurat har gått ut av spillet før det klikker og venter 30 min ca og så går inn, sånn at det klikker etter 1 min?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...