Gjest guest_hallo Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 ja jeg er jomfru på 20år er det unormalt eller? Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Definèr "normalt". Debut-alderen er gjennomsnittlig en del lavere så sett fra det synspunktet så vil jeg ikke kalle å være jomfru i en alder av 20 som normalt. (Uavhengig av kjønn). Men på den andre siden kan det nevnes hvorvidt dette er en negativ ting og det vil jeg så absolutt påstå at det såvisst ikke er. Ta den tida du selv føler, anledningen vil by seg før du aner og som en eldre person vil du antagelig ha et mer avslappa forhold til det enn som en hormonsprengt tenåring. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Ikke unormalt. Første gang kommer ikke til å bli noe hurrarunde uansett, så slapp av. Lenke til kommentar
paa99 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Tror jeg har lest et sted at gjennomsnittlig debuttalder er rundt 18 år? Så noen må være seinere ute enn andre. Er nok ikke unormalt. Jenter debuterer litt tidligere enn gutter. Lenke til kommentar
Gjest Guest_hallo Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 okey godt å vite men er litt nervøs siden jeg ikke har noe erfaring da. er gutt Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 ja jeg er jomfru på 20år er det unormalt eller? Absolutt ikke, ingen kan si NÅR det er "normalt" å ha sex første gangen, det er man selv som bestemmer. Føler du deg klar, vel da er du klar. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Gutter føler seg vel klare når de er 12år. Værre å finne noen som er villig spør du meg. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 ja jeg er jomfru på 20år er det unormalt eller? Neida, langt ifra! Debutalderen her på Hardware er på rundt 22 Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 ja jeg er jomfru på 20år er det unormalt eller? Neida, langt ifra! Debutalderen her på Hardware er på rundt 22 Haha, har vi en kilde på det? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 ja jeg er jomfru på 20år er det unormalt eller? Neida, langt ifra! Debutalderen her på Hardware er på rundt 22 Haha, har vi en kilde på det? Klart vi har det. Har du ikke sett søke-motoren her på HW? - Ta det med en klype salt. Lenke til kommentar
Gjest Boredson Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ikke noe å være redd for, heller ikke dette med manglende erfaring. Jeg var også seint ute første gang, men det var helt tydelig ikke noe problem for henne. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Ikke unormalt. Første gang kommer ikke til å bli noe hurrarunde uansett, så slapp av. God grunn til å komme i gang. Gutter føler seg vel klare når de er 12år. Værre å finne noen som er villig spør du meg. Muligens i hodet, noe annet med utstyret! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Klarer man å ronke skal man klare å pule. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Snakka med ei venninne av meg. Hun sa at jenter generellt liker gutter som er jomfruer. Av en syk grunn.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Snakka med ei venninne av meg. Hun sa at jenter generellt liker gutter som er jomfruer. Av en syk grunn.. Nei, takke meg til.. Jomfru i en alder av 20 er ikke unormalt, kanskje litt uvanlig bare. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Klarer man å ronke skal man klare å pule. Ikke min erfaring i alle fall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg