Bakke Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Verdens tøffeste purk tar igjen sikte mot det store lerretet. Les mer Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Fett! Håper de klarer å beholde stemningen fra den første filmen. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Veldig kult, håper da inderlig det ikke er snakk om en oppfølger, heller reboot franchisen, men dette her som alltid kan slå bege veier, får håpe det blir drittbra. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Blir nok noe herk om den får barnehage stempelet slik som AVP etc. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg håper de lager den slik den første var ja. En skikkelig voksen sci/fi action film! Jeg husker jeg synes "syremannen" var skikkelig ekkelt (kult) når jeg var yngre! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Jaaaa! Har ventet på dette lenge! Ble veldig skuffet over Robocop 3, fordi jeg elsket de to første. Jeg var også i ekstase når mini serien kom ut for noen år siden. Mini serie mener jeg da med 4 filmer som er laget som en serie. Men de filmene skuffet meg en del, da jeg kanskje forventet litt for mye. Jeg håper bare de får tilbake de gode gamle skuespillerne. Og selvfølgelig R rating! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Første filmen er forsatt sjokkerande brutal etter dagens standarder spør du meg. Elsker "ED-209" roboten...sikkelig kickass den der. Selv Robocop sleit mot den...men trapper tok knekken på an...lol :!: Endret 18. mars 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Stilige saker! Originalen var en blodfest på høygir, og jeg forventer ikke mindre blod i en remake heller. Frykten for en ny remake av typen Die Hard 4 ligger likevel i bakgrunnen. Kanskje Red Forman gjør et comeback? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 Gi RoboCop til Christopher Nolan (hvis han sier seg villig) og du har en topp film. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 18. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2008 nice, *gode minner * robocop var tider det, hadde vært kjekt med en helt splitter new robocop movie! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Gi RoboCop til Christopher Nolan (hvis han sier seg villig) og du har en topp film. Nei huff. Jeg vil ha Robocop action, ikke Robocop som går rundt og filosoferer sin egen eksistens til døde (ikke noe negativt om Nolan i så måte, jeg er en stor tilhenger av filmene hans. Men han passer ikke til denne typen film IMO). Jeg deler bekymringen som kom på AICN. Jeg er redd dette blir noe politisk korrekt oppgulp. Sett Sylvester Stallone til å regissere om det skal bli noe håp for denne filmen Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg deler bekymringen som kom på AICN. Jeg er redd dette blir noe politisk korrekt oppgulp. Sett Sylvester Stallone til å regissere om det skal bli noe håp for denne filmen I second that! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 19. mars 2008 Jeg deler bekymringen som kom på AICN. Jeg er redd dette blir noe politisk korrekt oppgulp. Sett Sylvester Stallone til å regissere om det skal bli noe håp for denne filmen I second that! And I third. Hvis de skal gjøre filmen mindre brutal enn de(n) originale så blir det ett stort minus fra min side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg