Gå til innhold

Vista Service Pack 1 tilgjengelig (ikke norsk ennå)

Anbefalte innlegg

Jeg kan ikke fjerne norsk fordi det er det systemet mitt er originalt. Jeg har installert engelsk som språk men kjernen vil alltid være norsk. Er i motsatt situasjon som deg med andre ord.

Får du noe feilmelding i dette tilfellet? Jeg prøver å kjøre Sp1 .exe filen, men den gjør tilsynelatende ingenting. Ingen feilmelding eller noe. Mulig jeg har engelsk med norsk kjærne. Hvordan kan jeg evt sjekke dette?

For å sjekke språkpakkene, gå start-> control panel -> skriv "language" i søkeboksen->klikk change display language->trykk på install/uninstall languages->remove languages. Da ser du hva du har installert, og det skal være en gul varseltrekant ved kjernespråket ditt.

Endret av Crossfire
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan noen teste litt ut? Prøve å spille feks Crysis nå med SP1 og se om det er noen store forskjell? Jeg vil helst ha Vista, men hvis ytelsen ikke er forbedret så veldig mye er det ikke noe vits da...

Post dine ytelseresultater her...

Lenke til kommentar
Hvordan er det å bytte tilbake til norsk språkpakke etter p ha installert SP1 på engelsk?

Det får du ikke gjort før i April engang.

Skjønner det. Men hvis jeg bytter til engelsk nå, installerer SP1 på engelsk. Er det da enkelt og bytte til norsk igjen i april når SP1 har kommet på norsk?

Lenke til kommentar

Litt nervøs, windows update er på 90% complete nedlastet sp1. Om jeg er borte en uke vet dere hvorfor ;)

*edit*

99% installert, snart klart for reboot.....

*edit igjen*

Ser ut til å fungere.

Endret av MrBone
Lenke til kommentar

Får ikke installert SP1 til Vista Business 64, får error code 8000FFF etter at oppdateringen har blitt lastet ned og skal til å installeres. :(

Har ingen andre oppdateringer tilgjengelig, og alle andre oppdateringer jeg har foretatt har vært vellykkede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...