_ART_ Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Lenge siden jeg la ut bilder for kritikk, but here goes: Bildet er tatt til en sak jeg skrev om en mann som sjekket alt av kirker i hele Nord-Norge for flaggermus. Helt herlig fyr. Skulle tro at det var broren til Knut Jørgen Røed Ødegaard. Jeg er fornøyd med bildet, mest på grunn av uttrykket hans, men hva synes du? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Orker ikke å gå dypere , men dette var nydelig! Fyrens glød og entusiasme lyser opp hele bildet! Jeg kan absolutt forstå hva du mener ang. Røed Ødegaard! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Dette synes jeg var meget bra. Flotte farger og artig innhold gjør det til et reportasjebilde verdt publisering. Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Takk for fine tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Konge bilde ! Tenkte faktisk på Røed Ødegaard før jeg så at du skrev det! Ligner på en blanding av Knut Jørgen Røed Ødegaard og Kiwi-Bob Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Herlig mann. Han vil eg og ta bilder av. Ingenting å utsette på noe som helst her. En 10/10 Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Kjempemessig!, eneste er kanonstroppen som hyler litt i kameraentusiasters øyne. OT: Vet ikke hvor gammel du er, men Batman var da Lynvingen var han ikke? Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 22. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2008 Kjempemessig!, eneste er kanonstroppen som hyler litt i kameraentusiasters øyne. OT: Vet ikke hvor gammel du er, men Batman var da Lynvingen var han ikke? Haha, det samme sa han da jeg spurte om det var han som var Batman. Jeg er jo 23, så jeg burde jo strengt tatt kalt ham Lynvingen. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Haha, han var faktisk å så på loftet vårt å så etter flaggermus for et par uker siden. Mamma så i avisa at han var rundt om i nordnorge og så etter flaggermus, så hu ringte han, og han kom innom. Fant tydlige spor etter flaggermus også, var ganske intressant. Var litt artig å se han her da! Fint var bilde også! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Kjempemessig!, eneste er kanonstroppen som hyler litt i kameraentusiasters øyne. Det er klart at de grå stripene på remmen skulle vært røde ... Fra spøk til revoler, har denne entusiasten en webside med info og bilder om hva han holder på med ? Tom Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Han hadde med seg et 400d da han var hoss oss i allefall. Han hadde vært fast nikonbruker i flere titalls år, men hadde bytta til canon da han skifta til digitalt. Vi fikk en del brosjyrer fra han, lurer på om det ikke sto noe om ei nettside der også. Skal se om jeg ikke finner dem i morra. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Morsomt / bra repotasje bildet =) Lenke til kommentar
_ART_ Skrevet 23. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2008 Her er nettsiden: http://www.flaggermus.no/ Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Utrolig glad bilde! Bra utrykk og portrett bilde;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå