Wrasko Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Er noen gamle p-ata disker bare.. En på 8 og en på 20 ihvertfall, og mange andre som sikkert er på ca samme størrelse.. Men jeg behøver nok en del av dem til småprosjekter fremover.. Dvs når jeg ikke er opptatt med hus og biler.. Og er for smått til at det hadde vært nytte for deg uansett.. Men jeg skal titte mer imorra.. Skal være der borte en del for å bytte kjøkkeninnredning imorra.. Så da kan jeg lete litt i pausene Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Ser ut som et spennende prosjekt, så denne må jeg følge med på Hadde forresten et slikt kabinett selv før, så var litt nostalgisk å se det igjen Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 28. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2008 Hehe. Vet du hva kabinettet heter eller hvem som har laget det? Jeg har foresten gjort en del, problemet var at jeg ikke hadde kamera. Så bildene kommer så fort som mulig! Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Oppdatert! PRESS! Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Fant nettopp 2 stykk. ATI 3d Rage IIC ATI 3d Rage II+ Dvd Tror jeg skal ha flere, men ikke flere som har dukket opp enda... Behøver du virkelig hot-swap kabinett? S-ata er jo fortsatt hot-swap kompatibelt fra før.. Så da kan du jo bare ta normalt "hd-rack" fra hvilket som helst kabinett å feste inni.. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 Takk for at du fant skjermkort, men jeg har fått et fra en jeg kjenner. Tusen takk for at du leitet i hvertfall. Jeg trenger egentlig ikke hotswap nei. Du har et poeng der. Jeg skal sove på det Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hehe.. Daså.. Fant 4 skjermkort til som jeg hadde glemt i stad og Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Da var en ny update postet! HER Det hadde vert fint med litt kritikk Og kansje noen gode idèer? Forresten Weasko! Jeg lurte på om du fortsatt hadde de skjermkortene? For det som jeg har tar opp hele 3,5 pci slotter. -Salbu Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Joda. Har ihvertfall 2 stykk fortsatt. Du kan faktisk velge om du vil ha PCI (ikke pci-e) eller AGP. Men får ikke sendt på noen dager da. Blir lagt inn på Rikshospitalet imorra, og er kanskje ute til helga Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 PCI kort, festes de i en vanlig PCI-slot, eller trenger de en egen "skjermkort-PCI"? Og de skjermkortene har de vifte eller lager de mye lyd? Vet ikke hva det gjelder men god bedring -Salbu Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Good Luck Salbu.. ! Og Wrasko, hva enn det var god bedring Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Takk! Kjekt å vite at folk følger med Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 PCI skal inn i en helt normal pci port ja. De har ikke vifte, så lyd, neh. AGP kortet er faktisk 3d kort med 4mb minne, PCI kortet er vel noe i samme gate, men vet ikke nøyaktig på den. Fikk en kronisk sykdom i november i fjor, så prøver fortsatt å få medisiner som hjelper, men intet enda. Vært sykemeldt i hele år.. Begynner å bli gal av å tusle hjemme uten å klare å gjøre noe.. AGP ATI 3d Rage IIC PCI ATI 3d Rage II+ Dvd Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Er det noen forskjell på kortene utenom at de bruker forskjellig slott? Synd at du er syk! Håper du snart er bra igjenn da! -Salbu Er det noen forskjell på kortene utenom at de bruker forskjellig slott? Synd at du er syk! Håper du snart er bra igjenn da! -Salbu Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Er ikke stor forskjell ellers nei, jeg vet faktisk ikke helt hva som er forskjellen selv, men du finner det på wikipedia. Ang sykdommen så er den jo kronisk, blir aldri kvitt den, men kan hende at jeg slipper å merke noe til den.. men utrolig tvilsomt siden det ble påvist en kronisk sykdom til i går.. Men men,, Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Jeg tar gjrene imot det PCI kortet. Jeg kan også betale en liten sum penger vist du måtte ønske det. Synd det med den sykdommen ... Edit: det klikka Endret 19. april 2008 av Salbu Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Det er ikke verdt no særlig sum . Ergo, du kan nøye deg med å betale frakta. Ikke at jeg vet prisen på det enda, men send meg adressen på pm, så skal jeg gi deg betalingsinfo når jeg har sendt det. Trolig mandag. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Sendt. Lenke til kommentar
Ansiktets fjes Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 Ny UPDATE! Noen som vet hva som sjedde med bildene? Hvist dere vet det så vær så snill å hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå