Mala Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Bare for å skyte inn noen ord. Eg spilte COD4 noen runder med lavt batteri på 360, da slår rumble seg av for å holde batteriet legnst mulig. For å si det sånn, med COD4 sin fantastiske våpen feeling og balanse, så var det rimelig spinkelt og tamt uten rumble. Så eg meiner absolutt COD4 bør spilles med rumble. Alt virker rett og slett så mye meir levende. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Spillet er så bra at det ikke er grunn til å ikke spille det fordi den ikke støtter rumble. Syns dog det er rimeligt rart at de har kodet inn rumble på xbox versjonen og ikke ps3. Er dette så grusomt vanskelig? Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 bare meg som opplevde at oppløsningen ble veldig lav etter patch? ble helt fryktelig for meg i spille. greite ikke fullføre et map engang:S Lenke til kommentar
mvenjar Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 når kommer de nye banene alle snakker om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå