Gå til innhold

COD4: Ny patch kommet ut for US versjon.

MST

Anbefalte innlegg

Vel, da er patchen med nye killcams,forbdret ACOG og sniper sikte etc. ute.

Og såklart fikk US den før EU igjen-.-!

IW hadde lovet at det ikke skulle skje igjen at US og EU skulle få patcher forskjellig, men allere på første update etter de sa dette kom ut har de ikke klart og holde det de lover.

Etter hva jeg har hørt vil EU sin patch komme ut i morgen eller de nærmeste dagene.

Endret av MST
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Just to let you know Sony US has went ahead and released the PS3 Feature Patch to US users and the Sony EU is currently in the process of rolling out the patch to EU/Oceania players. We worked extremely hard to ensure the US and Worldwide patch certified at the same time so that our players weren’t separated. So be please be patient as Sony EU finishes their roll out of the patch, but they both started releasing today it’s just a matter of time before it’s available.

Sorry for any confusion, Sony US was just a bit quicker with their release but they’re both coming out the same time. Thanks everyone.

In Short: The EU Patch will be today also and is currently on its way out.

Dette sa 402;)

Lenke til kommentar

"In Short: Just got word from Sony EU that they didn’t finish the roll out in time today and will be available tomorrow (UK Time) so they will finish making it available for EU / Oceania users to download tomorrow (UK time), but no exact time has been given."

Men dette ble skrevet 18 mars(igår) i US. Så husk på tidforskjeller osv...

LINK: http://iamfourzerotwo.com/2008/03/18/ps3-f...eased/#comments

si fra den første som får patchen a;)

Endret av andy24
Lenke til kommentar

Man muter ved å trykke start eller select knappen (den knappen som viser hvem som spiller) inne i et spill, så går man til den personen som man ikke gidder å høre på det uendelige gnålet til og trykker X. Vet ikke om jeg forsto selv hva jeg mente men håper du ble klokere.

Lenke til kommentar
Tror jeg ikke orker å spille Call Of Duty 4 da jeg sitter med Dualshock 3 og har bare 2 spill som støtter rumble..

Infinty Ward burde få ræva i gir å få ut en patch der man kan ha rumble på COD4!!

Er det virkelig så farlig med denne rumble dingsen??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...