MST Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Vel, da er patchen med nye killcams,forbdret ACOG og sniper sikte etc. ute. Og såklart fikk US den før EU igjen-.-! IW hadde lovet at det ikke skulle skje igjen at US og EU skulle få patcher forskjellig, men allere på første update etter de sa dette kom ut har de ikke klart og holde det de lover. Etter hva jeg har hørt vil EU sin patch komme ut i morgen eller de nærmeste dagene. Endret 18. mars 2008 av MST Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Begynner å bli lei av at US får alt før EU Offtopic:Måtte egenhendig laste ned PAIN fra US idag, ble lei av å vente... Ontopic: Kan vel hende at det tar 2-3 uker... om ikke måneder før vi får se den i EU-store Lenke til kommentar
MST Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Virker som vi kan vente EU patchen i morra eller noe. Lenke til kommentar
Smyegel Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hmm har us versjonen jeg, fikk en opdatering på 10mb syns det var lite da Lenke til kommentar
Smyegel Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hmm har us versjonen jeg, fikk en opdatering på 10mb syns det var lite da Dumt spørsmål egentlig.... Men eneste som virker bra til nå med den er Mute og kill cams... Detter ut hele tiden etter jeg installerte den Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Patchen ser ut til å funke fint her. Har ikke testet mute enda, men det er virkelig på tide at det kom! Nye kill-cams var kult, særlig på høye granatkast Lenke til kommentar
MST Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Just to let you know Sony US has went ahead and released the PS3 Feature Patch to US users and the Sony EU is currently in the process of rolling out the patch to EU/Oceania players. We worked extremely hard to ensure the US and Worldwide patch certified at the same time so that our players weren’t separated. So be please be patient as Sony EU finishes their roll out of the patch, but they both started releasing today it’s just a matter of time before it’s available. Sorry for any confusion, Sony US was just a bit quicker with their release but they’re both coming out the same time. Thanks everyone. In Short: The EU Patch will be today also and is currently on its way out. Dette sa 402;) Lenke til kommentar
Smyegel Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Bra da kan jeg spille med buddies med eu versjon også i kveld =) Lenke til kommentar
mvenjar Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 noen med EU-account som har fått patchen? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) "In Short: Just got word from Sony EU that they didn’t finish the roll out in time today and will be available tomorrow (UK Time) so they will finish making it available for EU / Oceania users to download tomorrow (UK time), but no exact time has been given." Men dette ble skrevet 18 mars(igår) i US. Så husk på tidforskjeller osv... LINK: http://iamfourzerotwo.com/2008/03/18/ps3-f...eased/#comments si fra den første som får patchen a;) Endret 19. mars 2008 av andy24 Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Noen som har fått den? Tenkte jeg skulle prøve meg nå. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 jeg fikk den ikke da jeg sjekket i sted..18.30.. si fra om du får den nå a;) Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Nå har patchen komt til EU. Laster ned nå. Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Nå har patchen komt til EU. Laster ned nå. det er ihvertfall killcam ser jeg Lenke til kommentar
mvenjar Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 hvordan muter man nå? hva var bedre med sniper sikte og ACOG greia? Lenke til kommentar
Odals-kongen Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Man muter ved å trykke start eller select knappen (den knappen som viser hvem som spiller) inne i et spill, så går man til den personen som man ikke gidder å høre på det uendelige gnålet til og trykker X. Vet ikke om jeg forsto selv hva jeg mente men håper du ble klokere. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Lurer på når de skal legge til rumble, er jo flaut at det ikke er på plass enda. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Lurer på når de skal legge til rumble, er jo flaut at det ikke er på plass enda. me and u both Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Tror jeg ikke orker å spille Call Of Duty 4 da jeg sitter med Dualshock 3 og har bare 2 spill som støtter rumble.. Infinty Ward burde få ræva i gir å få ut en patch der man kan ha rumble på COD4!! Lenke til kommentar
Mann20 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Tror jeg ikke orker å spille Call Of Duty 4 da jeg sitter med Dualshock 3 og har bare 2 spill som støtter rumble.. Infinty Ward burde få ræva i gir å få ut en patch der man kan ha rumble på COD4!! Er det virkelig så farlig med denne rumble dingsen?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå